601 Reacties

3 jaar geleden

💙 Of 💗

3 jaar geleden

Wat denken jullie? 💜 of 💙

3 jaar geleden

Ik ben benieuwd of iemand hier iets in kan zien… jongen of meisje? Ik zie niets haha

3 jaar geleden

Hoi allemaal, vanmorgen met 14+2 de 13 weken echo gehad, dit is een van deze foto's die we mee kregen. Er is niet over geslacht gesproken. Op de vorige echo met 12+2 leek de nub naar boven te staan waardoor ik sterk het gevoel kreeg dat er opnieuw een klein jongetje in mij groeit, na ons eerste zoontje. Nu ben ik een beetje in de war, omdat ik hier meer een meisje lijk te zien. Ik ben zooooo benieuwd! Wat voor geslacht zien jullie hier?

3 jaar geleden

🤩🥰 Net de 13 weken echo achter de rug, alles zag er goed uit, maar nu natuurlijk de vraag: wat denken jullie? Boy or girl? 🙈

3 jaar geleden

Ben zo benieuwd! Wat denken jullie? Dit is de enige foto waar we iets zinnings uit konden halen.. de rest konden we überhaupt niks in zien.. die post ik ook nog even eronder ☺️

3 jaar geleden

Foto2

3 jaar geleden

Iemand die een gokje wilt wagen? Volgens mij is het niet echt te zien op deze foto’s. Ik ben vandaag 12+4

3 jaar geleden

💗 of 💙? Benieuwd of iemand wat ziet, ik niet haha

3 jaar geleden

Ik ben heel benieuwd wat jullie zien met de nub theorie

3 jaar geleden

Reactie op Feetj

Iemand die een gokje wilt wagen? Volgens mij is het niet echt te zien op de ...
Idd geen nub te zien

3 jaar geleden

Reactie op Deneen

Idd geen nub te zien
Helaas.. dinsdag de 13 weken echo. Wie weet is er dan wat te zien 😊

3 jaar geleden

Ben benieuwd wat jullie kunnen zien

3 jaar geleden

Dit waren de beetjes of net er tussen… ik kan het helaas niet zien (weet niet naar wat ik moet kijken🙈)

3 jaar geleden

Reactie op ummi baby

Dit waren de beetjes of net er tussen… ik kan het helaas niet zien (weet ni ...
Te onduidelijke foto helaas geen nub of iets wat erop lijkt te zien

3 jaar geleden

Zojuist 13 weken echo gehad en wat zien jullie. Baby strekte ff beide benen, maar ik zie een piemeltje lijkt het haha

3 jaar geleden

Ik ben heel erg nieuwsgierig!

3 jaar geleden

Iemand die hier iets kan zien?

3 jaar geleden

Misschien deze duidelijker

3 jaar geleden

Reactie op bonaire24

Misschien deze duidelijker
Ik denk een meisje:)