55 Reacties

één jaar geleden

Zoontje is van 19 mei. Wij gaan niet naar het cb dus het is een beetje en gok. Maar volgens mij is hij zo’n 80cm en rond de 11kg🤗

één jaar geleden

Mijn dochter is van 4 mei dus net 1 jaar. Met 11 maanden was ze 72 cm en 7,2 kilo. In twee maanden tijd maar 200 gram aangekomen. Binnenkort weer terug naar het cb voor een extra weegmoment, omdat ze te licht is. Als dit niet goed is worden we doorverwezen voor verdere onderzoek waarom ze niet aankomt. Ze heeft wel een hele snel stofwisseling. Momenteel al 4 weken een gevecht met eten, ze wil niks eten dus denk dat ze niet veel is aangekomen de volgende keer.

één jaar geleden

9,2 kg en 75 cm wordt 28 mei 1 jaar

één jaar geleden

Hier was ze met 1 jaar 9,5 kg en 77 cm! Een lange meid.

één jaar geleden

78 cm 9,7 kilo

één jaar geleden

Zoontje met precies 1 jaar 82 cm 10.4 kilo

één jaar geleden

74 cm en 8.2 kilo

één jaar geleden

76- 10 kg

één jaar geleden

Mijn zoontje, van iets meer dan 1 jaar, is slechts 70 cm en 7,6 kg. Een erg kleintje dus...

één jaar geleden

Met 11 maanden 10,3kg en 71cm. Groeit sneller in de breedte dan in de lengte haha

één jaar geleden

Hier bij 1jaar 80cm en 9.2kg

één jaar geleden

Net 1 jaar oud. 10kg precies en 75,5cm lang. Best een kleintje, hij zit nog steeds in maat 74 en loopt op de -1 lijn.

één jaar geleden

Onze dochter was bij 11 maanden 78 cm en 11.3kg. Hollandse welvaart 😂

één jaar geleden

74cm & 7,9 kg! 💪🏼

één jaar geleden

74cm & 7,9 kg! 💪🏼
We zijn ‘gelukkig’ niet de enige met een redelijk fijn mannetje .. soms maak ik me weleens zorgen..maar hij oogt kern gezond

één jaar geleden

Ben ik de enige moeder die werkelijk geen idee heeft 🙈 gewicht kan ik nog wel inschatten maar lengte zou ik echt niet weten haha.

één jaar geleden

Reactie op Moeke1995

Ben ik de enige moeder die werkelijk geen idee heeft 🙈 gewicht kan ik nog ...
Wij zijn toevallig 3 weken geleden naar het consultatiebureau geweest. Daarvoor had ik ook geen idee 😅

één jaar geleden

Reactie op Moeke1995

Ben ik de enige moeder die werkelijk geen idee heeft 🙈 gewicht kan ik nog ...
Weet dat ook enkel door naar consultatiebureau te gaan hoor 😅

één jaar geleden

13 maanden : 74 cm en 9,9 kilo

één jaar geleden

Onze zoon is met 12 maanden 11,2 kg en 82 cm lang (papa en mama zijn allebei 1m80 😅)