3 Reacties

één maand geleden

Geef je borstvoeding? Ik merkte dat mij bij daardoor de buik (die al niet enorm was) razendsnel verdwenen was. Verder denk ik dat je beter even kunt afwachten als je weer een paar weken hebt mogen sporten. Nu is het niet helemaal eerlijk voor jezelf om te verwachten dat je buik verdwijnt als je je nog niet te veel mag inspannen ;) Dus maak jezelf niet gek!

één maand geleden

Inderdaad wat Tamara zegt, laat je niet gek maken. Het gaat allemaal geleidelijk :) Ikzelf gaf toen borstvoeding waardoor mijn zwangere buik ook snel verdween en daar naast dronk ik ook vochtafdrijvende dranken zoals heet water met verse citroen, gember en munt. En omdat ik ook veel vocht vast hield kreeg ik als tip van mijn kraamverzorgster om brandnetelthee te drinken. En ivm keizersnede ben ik na 8 weken rustig aan gaan sporten. Geef het tijd, komt echt wel goed! Succes :)

één maand geleden

Hier hielp vooral geduld 😒 na beide zwangerschappen (keizersnee en vaginale bevalling) heeft het heeel erg lang geduurd voor ik enigszins van m’n buik af was. Na de keizersnee heb ik nog zeker vijf maanden in m’n zwangerschapsbroeken gelopen, was om wanhopig van te worden. Ik ben vrij slank, zat direct op m’n oude gewicht, ben best sportief, sportte vanaf 6 weken weer en lette enorm op m’n eten, gaf borstvoeding (aan een tweeling zelfs), maakte allemaal niet uit. Maanden lang heb ik vragen gekregen van onbekenden of ik zwanger was (en zo leek ik gewoon ook). Uiteindelijk is het bij mij beiden keren juist pas genormaliseerd ná stoppen met borstvoeding en nadat ik echt fanatiek buikspieroefeningen ben gaan doen. Helaas geen tips om er sneller vanaf te komen, maar herken je wens en frustratie enorm!