9 Reacties

één jaar geleden

Ik volg even, hier hetzelfde 😕

één jaar geleden

Herkenbaar, zal wel een fase zijn. Hij is ook zo veel aan het ontwikkelen. Slaapjes overdag zijn trouwens erg wisselend. Maar heb daar altijd gekeken naar wat hij nodig heeft

één jaar geleden

Hier 10 maanden en ook het zelfde! Hij word er ook nog eens chagerijnig van want hij heeft gewoon weg slaap te kort lijkt het wel..

één jaar geleden

Reactie op JAWIL

Hier 10 maanden en ook het zelfde! Hij word er ook nog eens chagerijnig van ...
Ja precies! Dat merk ik dus ook dus ze zitten zichzelf er ook mega erg mee in de weg… ik dacht nog, volgende week is ze uit sprong 7 en gaat de klok een uur vooruit dus wie weet helpt dat 🙏🏼

één jaar geleden

Ik heb dit ook 🙁 geen tips maar lees wel mee ❤️

één jaar geleden

Oh hier précies hetzelfde! Elke dag tussen 5-6 uur wakker, alleen gaat zij er nu overdag ook slechter van slapen, smiddags max één uur waardoor nu zowel de ochtend als de namiddag echt bikkelen is met een chagrijnig kindje. Soms denk ik ook ligt aan de ontwikkeling; optrekken, lopen, woordjes etc maar poeh ik zoek ook tips of verbetering!

één jaar geleden

Hoe doen jullie dat tot het ochtend dutje? Rekken tot 09:00 uur is hier soms écht heel lastig

één jaar geleden

Reactie op Baby0703

Hoe doen jullie dat tot het ochtend dutje? Rekken tot 09:00 uur is hier som ...
Ja toch rek ik echt tot 09:00 uur… meestal houd ze dat wel vol. Ik begin meestal met haar bij ons in bed leggen met de fles en dan ligt ze daarna nog ff te brabbelen en dan gaan we naar beneden en zet ik haar even in der stoeltje met een speeltje en muziek filmpjes aan zodat ik mezelf kan klaar maken en dan gaan we spelen op de grond. Dat houd ze de ene keer heel lang vol tot haar ochtend slaapje en soms wat korter en dan gaan we vaak even wandelen tot het ochtend slaapje

één jaar geleden

Hopelijk heeft de zomerklok wat goeds gedaan 😁