19 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben ook een zoontje van 8 maanden en heeft preciesheid zelfde gehad hij heeft inmiddels al 4 boven tanden 4 onder tanden 😳

één jaar geleden

Wij hebben ook een zoontje van 8 maanden en heeft preciesheid zelfde gehad ...
Die is er ook snel bij dan! 🤭

één jaar geleden

Het is wel een heel leuk gezicht zo! Maar ben hier verder niet bekend mee. Mijn dochter van 8 maanden heeft nu 3 boventanden 2 ondertanden. Maar inderdaad begonnen met de tanden in het midden

één jaar geleden

Dit waren de eerste 2 tanden bij mijn zoon, inmiddels 4 boven en 4 onder (bijna 9 maanden oud). Het is niet de gebruikelijke volgorde, maar bij hem is het daardoor niet raar gelopen bij de 2 middelste tandjes bovenin!

één jaar geleden

Reactie op Semver

Die is er ook snel bij dan! 🤭
Jaa dat vinden wij ook. ik weet niet wat normaal is voor deze leeftijd

één jaar geleden

Nu ziet het er normaler uit haha, met de middelste tandjes erbij 🥰

één jaar geleden

Jaa ons dochtertje ook, kleine dracula🤩 volgende week is ze 9 maanden en een van de middelste boventandjes is nu net door.. dus het komt goed

één jaar geleden

Reactie op Wijchen96

Nu ziet het er normaler uit haha, met de middelste tandjes erbij 🥰
Super schattig!

één jaar geleden

Reactie op susanneL

Jaa ons dochtertje ook, kleine dracula🤩 volgende week is ze 9 maanden en ...
Ja zo noemde wij hem ook al 🤣 draculaatje..

één jaar geleden

Hier 8.5 maand en nog steeds geen tandjes te bekennen🤣🤣

één jaar geleden

Haha hier ook in de verste verte geen tandjes te bekennen! Maar die mini tandjes zijn idd mega schattig!

één jaar geleden

Mijn zoontje is nu 8,5 maanden en vlak voor de kerstdagen kwam zijn eerste tandje door.. en dat was dus ook een boven hoektanden😅 die week erna kwamen er nog 5 tegelijk en heeft hij nu dus 4 tanden boven en 2 onder🙈

één jaar geleden

Reactie op katinky92

Mijn zoontje is nu 8,5 maanden en vlak voor de kerstdagen kwam zijn eerste ...
Wow! 😅 dat zal een pittig weekje geweest zijn🫣🤣

één jaar geleden

Juist leuk als het niet altijd de normale gang van zaken is toch haha. Onze zoon heeft nu 1 van zijn voor boven tanden die doorkomt, dus het wordt een heksje, en de andere tand boven komt er ook aan (maar nog geen ondertanden) dus we zeggen al gekscherend dat we straks een ratje hebben 😜

één jaar geleden

Haha ons meisje van 9 maanden (8 gecorrigeerd) heeft nu 7 (8e komt nu door) tanden en ook niet volgens het ‘normale’ schema. Bij haar kwamen de hoektanden ook na de middelste 2 in de onderkaak.

één jaar geleden

Hier 9 maand en nog steeds geen tand te bekennen 🙈

één jaar geleden

Reactie op happy1990

Hier 9 maand en nog steeds geen tand te bekennen 🙈
Hier ook nog niet 🤣

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde!

één jaar geleden

Ik was op zoek naar “is dit wel normaal”?😂 want hier hetzelfde inderdaad! Hoe lang duurde het bij jou voor de voorste boventandjes doorkwamen?