Mijn zoontje heeft na zijn twee voortandjes in de onderkaak nu ook zijn twee hoektanden in de bovenkaak erbij gekregen. Hij is nu 8 maanden (7 maanden gecorrigeerd)..
Volgens mij is dat niet de normale gang van doorkomende tandjes🤣
Zijn er hier meer kindjes die dat hebben?
Ik vind het trouwens zo mega schattig die mini tandjes 🥰🤣 Alleen jammer van die poepluiers tot in de nek!
Het is wel een heel leuk gezicht zo! Maar ben hier verder niet bekend mee. Mijn dochter van 8 maanden heeft nu 3 boventanden 2 ondertanden. Maar inderdaad begonnen met de tanden in het midden
Dit waren de eerste 2 tanden bij mijn zoon, inmiddels 4 boven en 4 onder (bijna 9 maanden oud). Het is niet de gebruikelijke volgorde, maar bij hem is het daardoor niet raar gelopen bij de 2 middelste tandjes bovenin!
Mijn zoontje is nu 8,5 maanden en vlak voor de kerstdagen kwam zijn eerste tandje door.. en dat was dus ook een boven hoektanden😅 die week erna kwamen er nog 5 tegelijk en heeft hij nu dus 4 tanden boven en 2 onder🙈
Juist leuk als het niet altijd de normale gang van zaken is toch haha.
Onze zoon heeft nu 1 van zijn voor boven tanden die doorkomt, dus het wordt een heksje, en de andere tand boven komt er ook aan (maar nog geen ondertanden) dus we zeggen al gekscherend dat we straks een ratje hebben 😜
Haha ons meisje van 9 maanden (8 gecorrigeerd) heeft nu 7 (8e komt nu door) tanden en ook niet volgens het ‘normale’ schema. Bij haar kwamen de hoektanden ook na de middelste 2 in de onderkaak.