17 Reacties

3 jaar geleden
Mij werd door de medewerkster van de Prénatal een hoeslaken voor een wieg geadviseerd.

3 jaar geleden
Weet iemand hier of ik een extra matras voor de safety first co sleeper nodig heb want hij voelt wat hard aan dat matras /bodem wat er in ligt

3 jaar geleden
Ik heb een speciale extra kleine molton en daarover hoeslaken van prenatal indd! Maar ene wieghoeslaken van prenatal is vele malen groter dan de andere. Die basic valt wat klein dus die pas wel, maar heb er ook een van de pure collectie of zoiets die valt echt mega groot.. zit zelfs om de wieg heel ruim en is in de kinderwagen niet te doen

3 jaar geleden
Reactie op TamaraAdiguzel
Weet iemand hier of ik een extra matras voor de safety first co sleeper nod ...
Ik zat hier ook enorm over in twijfel! Maar las online ook wel dat baby's zo licht zijn, dat het voor hen niet per se nodig is een extra laag toe te voegen en dat het ook bewust wel zo is geproduceerd..

3 jaar geleden
Ik heb ook een hoeslaken voor een wieg van prenatal erover was wel wat groter maar als je het goed doet dan zit het prima!! Heb een hele leuke van de wild collectie van prenatal gekocht!🥰 en heb zelf nog wel een molton van de Hema er omheen en die past ooit goed!!

3 jaar geleden
Ik heb deze gewoon online besteld bij van asten babystore was 5 euro ofzo