75 Reacties

vor einem Jahr

Liv heeft nu 5 tandjes (3 daarvan zijn allemaal tegelijk doorgekomen) 3 onder en 2 boven. Het lijkt alsof onder er nog 1 aan zit te komen.

vor einem Jahr

Dochter 11 maandjes(30mei)4boven 3 onder

vor einem Jahr

6 mei 1 jaar 4 boven en 2 onder. Nu al sinds maart geen doorkomende tandjes gehad.

vor einem Jahr

15mei 1jaar 2 onder en 2 boven

vor einem Jahr

Onze man is 1 mei 1 geworden, boven 4 tanden en 1 kies, onderin 4 tanden en 2 kiezen..

vor einem Jahr

Reactie op Anouk_92

Dinsdag wordt m'n zoon 1 en nog niks! Haha
Vandaag mijn zoon 1 jaar en nog niets 🤣

vor einem Jahr

Hahaha zouden ze nog tanden krijgen? :P

vor einem Jahr

Net 1 jaar en opeens in 2 weken er vier tanden bij gekregen. Hij heeft er nu zes.

vor einem Jahr

Mijn zoontje is 11 maanden en heeft nu 7 tandjes! Mijn dochter had op die leeftijd 2 tandjes.

vor einem Jahr

Hier nog niks!!

vor einem Jahr

2 onder 4 boven 11 maanden 1 week. Maak je maar geen zorgen, de 4 van boven kwamen alle 4 binnen 2 weken. (Wat een hel)

vor einem Jahr

11 maanden en 1 tandje onder.

vor einem Jahr

Reactie op El90

Over een paar dagen 1 jaar en vanochtend ontdekt dat haar 3e tandje er door ...
Het kan heel snel gaan😅. Er bleek vorige week nog een tand boven door te komen, en zojuist nog twee doorkomende tanden boven ontdekt.

vor einem Jahr

1 jaar van 30 april ,, hij heeft er inmiddels 7 en de 8ste is nu door

vor einem Jahr

Wat een verschillen zeg!! Hier 2 ondertandjes, woensdag wordt hij 1.

vor einem Jahr

11 maanden, 8 tandjes ik geloof al sinds maand 8.. snelle jelle met dr tandjes I guess 🤷🏼‍♀️

vor einem Jahr

Hier 1 van 14 mei en hij heeft nog niks. Waren laatst met de hele familie bij de tandarts, de assistente reageerde: "jongens he, zijn hierin meestal wat trager 🤷"... De middelste begon met 9 maand tanden te krijgen, de oudste (meisje) was 4 maand... Verschil moet er zijn 😉

vor einem Jahr

Reactie op annetobe

2 onder 4 boven 11 maanden 1 week. Maak je maar geen zorgen, de 4 van boven ...
Hier herzelfde. Alle 4 tegelijk door aan de bovenkant. Wat een pijn had dat arme kind

vor einem Jahr

Zoontje heeft net dezelfde onderin en verder ook nog niks. Wordt 23/05 1j 😅

vor einem Jahr

Hier staat de teller op 12, 4 mei is hij 1 geworden. 4 boven en 4 onder, en overal 1 kies. Inmiddels is bij weer meer aan het kwijlen en knarsentanden (vreselijk dat geluid!), dus wie weet komen de volgende er alweer aan... gelukkig alleen nog de 4 hoektanden en 4 achterste kiezen te gaan, dan even een paar jaar rust haha.