5 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar, ik volg!

één jaar geleden

Mijn oudste zoon deed dit ook en dit was uit frustratie... proberen achterhalen waar de frustratie zit maar het hoofdbonken niet teveel aandacht geven... proberen negeren ( moeilijk weet ik ) maar anders blijven ze dit doen... als het natuurlijk te extreem word moet je wel ingrijpen natuurlijk...

één jaar geleden

Hier ook twee die dat doen. Bij ons komt het uit frustratie. Zodra ik merk dat ze dat doen pak ik ze vast en ga ik een beetje geforceerd knuffelen. In het begin protesteren ze een beetje, maar na een paar seconden voel je ze rustig worden en leggen ze hun hoofdje dan neer. Dan laat ik ze weer “gaan”.

één jaar geleden

Hier ook inderdaad bij boosheid en frustratie. Ik negeer het altijd en als ze dan huilt dat het pijn doet dan zeg ik ook altijd dat het haar eigen schuld is en soms lach ik er maar om. Kan er wel tegen in gaan, maar dan wordt ze alleen maar nog bozer.

één jaar geleden

Doet onze zoon ook, is nu 20 maanden en doet dit al een aantal maanden.. Ik merk dat als ik hem afleid en er geen aandacht aan geef verder het minder wordt!