Hoi hoi,
Nou ruim een week heeft m’n dochtertje ineens allemaal bultjes. Ze heeft er ontzettend jeuk aan.
Ik dacht nieuwe wasparelgeur maar heb die niet meer gebruikt en het blijft. Ik smeer met sheabutter (100% puur en natuurlijk).
We hebben voor ze dit kreeg ook een probleem gehad in de hele regio met vervuild water. Waar je lichte darm/maag klachten van kon krijgen. Ze heeft het niet gedronken maar wel gedoucht. Maar nu ook al bijna een week verder is het nog aanwezig. Het zit op haar borst, buikje en vooral rug en ze word er ook wakker van in de nacht.
Ze heeft eerst zoiets gehad maar dan bleek een wasverzachter van oma te zijn. Meteen niet meer gebruikt en toen ging het weg.
Nu ga ik me afvragen, is ze ineens zo allergisch voor iets geworden? Dan kan ik 1000 dingen gaan proberen. Het is ook zo uit het niets.
Iemand die deze “uitslag” herkent?
Ben van plan morgen even de HA te bellen want ik weet echt niet wat ik verder nog kan doen. Ja ander wasmiddel (we hebben nooit anders gebruikt), ik was met Natuurazijn altijd en wat was parels en daar heeft ze nooit op gereageerd. Heb nu een wasje aanstaan zonder wasparels maar zie natuurlijk niet meteen of dat het is vandaar de vraag hier.
Ik hoor het graag!