8 Reacties
één jaar geleden
Wie weet ligt het kindje wel te huilen in de armen van de mama. Ik heb een huilbaby en wat ik ook doe, minder dan 3 uur per dag wordt er niet gehuild hier. Vanaf een afstandje oordelen over een situatie is niet altijd het beste. De moeder voelt zich waarschijnlijk nog rotter over het gehuil dan day jij je voelt over het laten huilen.
één jaar geleden
Je weet niet wat het kindje heeft meegemaakt en waarom het huilt. Die ouders laten hun kind vast niet expres zo lang huilen,sommige kindjes huilen nou eenmaal meer. Wie weet doen die ouders er alles aan om hun kindje rustig te krijgen. Ik heb zelf een kind met een ernstige hartafwijking en met 6 dagen oud had hij zijn 1e hartoperatie dus de eerste 7 maanden was er geen vertrouwen en hij was super onrustig.. Deed er alles aan om hem rustig te krijgen en liep uren met de wandelwagen als hij huilde.. natuurlijk is het niet chill als kindjes huilen maar soms zijn ouders ook machteloos he!
één jaar geleden
Mijn dochter heeft afgelopen weekend ook snachts een uur keihard gehuild terwijl wij haar vast bleven houden (waarschijnlijk buikpijn) waarschijnlijk vinden de ouders het zelf ook heel erg naar en ik acht de kans groot dat ze er alles aan doen om het kindje te helpen dus ik vind dat je wel wat aanvallend reageert ten opzichte van de ouders
één jaar geleden
Reactie op rianne123456
Mijn dochter heeft afgelopen weekend ook snachts een uur keihard gehuild te ...
Is totaal niet aanvallend bedoeld maar hoorde echt nee nee nee en alsof hij pijn had. Wellicht waren de ouders niet in de buurt en is hij / zij gevallen. Je weet het niet. Ik vond het meer zielig. Ook voor de ouders. Wellicht had ik het anders neer moeten zetten