3 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Mijn dochter is van 31 mei. Het hield een aantal weken aan en ik merk nu dat het weer wat beter wordt. Kijkend naar sprong 10 dan lijkt het me dat ik het bij haar daaraan kan koppelen.

één jaar geleden

Mijn zoontje van 20 mei is al zeker een maand definitief over naar 1 slaapje. Wil 's ochtends ook echt niet meer slapen. Middagdutje is daarentegen al heel lang een drama. Langer dan 5 kwartier wordt er zelden geslapen. Nu op aanraden van een vriendin hem eerder naar bed gebracht, wellicht was hij toch al te vermoeid. Ging 2 dagen goed, 2.5 uur geslapen beide keren in de middag (uniek voor hem). Helaas zit ik nu weer met een huilende dreumes die 5 kwartier heeft geslapen en chagerijnig is like always als hij wakker wordt. En dan was het pas 13:30.. ik word er echt moedeloos van. Daarentegen gaan de avonden en nachten vlekkeloos, maar is ook sinds een week weer tussen half 7 en 7 uur wakker waar hij eerder dan wel sliep tot 8u ongeveer.

één jaar geleden

Herkenbaar. Ons zoontje is van 7-5-22 en wij zijn hier net uit. Het heeft best wel een aantal weken aangehouden, maar nu een tijdje vanaf gelukkig.