9 Reacties

6 maanden geleden

Ten eerste, je bent geen slechte moeder. Ten tweede, je bent geen slechte moeder. Je doet ongetwijfeld erg je best en daarnaast ben je ook nog eens zwanger. Een peuter is echt al een hand vol, laat staan als je ook nog eens doodmoe bent door een zwangerschap. Dus het feit dat je je nu zo voelt geeft extra aan dat je een goede moeder bent. Anders had je je er niet eens zorgen om gemaakt

6 maanden geleden

Reactie op Marijntje333

Ten eerste, je bent geen slechte moeder. Ten tweede, je bent geen slechte m ...
Dankjewel voor je bericht! Dit doet me erg goed

6 maanden geleden

Reactie op giraffie

Dankjewel voor je bericht! Dit doet me erg goed
Ah fijn! Als moeder van 3 weet ik er alles van. Wees een beetje lief voor jezelf 😀

6 maanden geleden

Reactie op Marijntje333

Ah fijn! Als moeder van 3 weet ik er alles van. Wees een beetje lief voor j ...
Dankjewel haha ga ik zeker doen! ☺️

6 maanden geleden

Oh lieverd, mijn peuter was vannacht wakker van 1 tot 5 uur. Ik heb gehuild én met een hulkstem geschreeuwd dat hij moest gaan slapen. 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Littlemanmay2022

Oh lieverd, mijn peuter was vannacht wakker van 1 tot 5 uur. Ik heb gehuild ...
Precies. Doen we allemaal wel eens 😉

6 maanden geleden

Oh meid dit heb ik elke middag en avond als ik m’n zoontje van net 2 naar bed breng en ook ik verlies m’n geduld soms en raak gefrustreerd naar hem, je voelt je dan heel schuldig en rot achteraf maar wij zijn ook maar mensen en soms is het gewoon veel. En dan ben je ook nog zwanger. Je doet het hartstikke goed zoals alle mama’s hierboven ook zeggen wees lief voor jezelf

5 maanden geleden

Reactie op Littlemanmay2022

Oh lieverd, mijn peuter was vannacht wakker van 1 tot 5 uur. Ik heb gehuild ...
Hier moet ik een beetje om grinniken xD

5 maanden geleden

Hier werkte: mama houdt de deur open en mama gaat op de trap zitten. Echt even die nabijheid elke x. Ik ben 11 weken geleden bevallen. Was echt even aanpoten. Maar met veel hulp is t goed gekomen.