40 Reacties
4 jaar geleden
Ja. Meegenomen van het oude huis. Was toen mijn kledingkast. 3 deuren breed. Nieuwe deuren bij gekocht maar indeling dus hetzelfde. 2 linker delen samen open met 3 lades en hang gedeelte. Rechter deel planken.
4 jaar geleden
Reactie op Sophias
Moet alleen nog deur knopjes halen

Precies dezelfde hebben wij ook samen gesteld op de site 馃槏 1,25 m hebben wij maar ruimte in de babykamer voor een kast, anders wordt de kamer te klein, dus ook een smalle deur met spiegel in het midden. Alleen andere indeling aan de binnenkant (hoek met lades), in maart na de verhuizing meteen aanschaffen! Vijfhonderd euro, dus wordt wel duur, maar ze kan de kast blijven gebruiken en uitbreiden in de toekomst! Om die reden niet voor een standaard babykamer kast gegaan..
4 jaar geleden
Reactie op Monalisamo
Precies dezelfde hebben wij ook samen gesteld op de site 馃槏 1,25 m hebben w ...
Oh leuk!!!
Ja precies wij ook heeft is er dalijk nog wat aan
Ja deze is ook 125 en 236 hoog ik ben vrij klein 165
Die planken boven zijn wel ideaal voor voorraad of spullen die we niet vaak nodig hebben
Ga alles op me gemak wassen strijken en in de kast ophangen
heb nog de malm lade kast als commode met 6 lades voor pyjama鈥檚 mutsjes enz
Ga hier wel pootjes onder maken anders is deze te laag
Even kijken hoe het uitpakt qua indeling en ruimte kan altijd nog iets toevoegen in de kast
Er is zo veel keuze
4 jaar geleden
Reactie op Sophias
Oh leuk!!!
Ja precies wij ook heeft is er dalijk nog wat aan
Ja deze is ...
Hahaha geweldig, zelfde smaak! Ook dezelfde ladekast als commode gekozen en poten besteld via amazon, deze zijn al binnen! 15 cm hoge poten, leek mij hoog genoeg, ik ben nog kleiner 馃檲 Ik wilde eerst gewoon twee malm ladekasten naast elkaar zetten (zodat ik 8 lades naast elkaar zou hebben), maar dan kan je zeg maar niet met je voeten eronder (dus dan neem je geen goede houding aan en is ook net wat te hoog voor mij).