40 Reacties

4 jaar geleden

Niet op de babykamer, maar toevallig hebben we wel een tijdje geleden een pax kast in de andere kamer gezet, zodat we de kast die er stond naar de babykamer konden verhuizen.

4 jaar geleden

Ja ik heb hem staan 馃槏

4 jaar geleden

Wij zijn van plan om een Pax kast van ikea op de babykamer te gebruiken. Ze zijn een stuk ruimer en praktischer dan de standaard baby kledingkasten. Lijkt ons ideaal om naast kleding ook spullen in op de ruimen in bakken bijvoorbeeld

4 jaar geleden

Reactie op Mikaa

Ja ik heb hem staan 馃槏
Ben benieuwd heb je een foto? Zit nu te ontwerpen maar kom er nog niet helemaal uit

4 jaar geleden

Reactie op Ing1990

Wij zijn van plan om een Pax kast van ikea op de babykamer te gebruiken. Ze ...
Ja precies daarom en kan lekker mee groeien

4 jaar geleden

Let op dat de kleur zwart-bruin van Ikea er uit gaat! Wij zijn al sinds mei bezig om onze kast compleet te krijgen, en een aantal onderdelen gaan waarschijnlijk helemaal niet meer binnen komen 馃槪

4 jaar geleden

Jep. Een mega kast zelfs 馃榿 150 breed 60 diep 240 hoog. Super blij mee!

4 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Jep. Een mega kast zelfs 馃榿 150 breed 60 diep 240 hoog. Super blij mee!
Ben benieuwd naar de indeling planken hang etc heb je daar toevallig een foto van 鈽猴笍

4 jaar geleden

Hebben de ondiepe versie genomen en deuren op maar laten maken

4 jaar geleden

Oh ga ik gelijk even maken!

4 jaar geleden

Linkerkant. Autostoeltje en isofix gaan er nog uit natuurlijk. En troepjes ook

4 jaar geleden

Rechterkant

4 jaar geleden

Wij hebben er eentje bij ons zoontje staan vanaf zijn geboorte (hij is nu 3) Ideale kasten. Hij heeft een dubbele en een enkele kast staan. De babykamer is klein en geen plek voor een kast. Wel heeft de kamer een muurkast en mijn vriend heeft een pax kast in die muurkast gemaakt

4 jaar geleden

Ja. Meegenomen van het oude huis. Was toen mijn kledingkast. 3 deuren breed. Nieuwe deuren bij gekocht maar indeling dus hetzelfde. 2 linker delen samen open met 3 lades en hang gedeelte. Rechter deel planken.

4 jaar geleden

We zijn voor de pax kast gegaan zo blij mee

4 jaar geleden

Moet alleen nog deur knopjes halen

4 jaar geleden

Voor het idee hahaha

4 jaar geleden

Reactie op Sophias

Moet alleen nog deur knopjes halen
Precies dezelfde hebben wij ook samen gesteld op de site 馃槏 1,25 m hebben wij maar ruimte in de babykamer voor een kast, anders wordt de kamer te klein, dus ook een smalle deur met spiegel in het midden. Alleen andere indeling aan de binnenkant (hoek met lades), in maart na de verhuizing meteen aanschaffen! Vijfhonderd euro, dus wordt wel duur, maar ze kan de kast blijven gebruiken en uitbreiden in de toekomst! Om die reden niet voor een standaard babykamer kast gegaan..

4 jaar geleden

Reactie op Monalisamo

Precies dezelfde hebben wij ook samen gesteld op de site 馃槏 1,25 m hebben w ...
Oh leuk!!! Ja precies wij ook heeft is er dalijk nog wat aan Ja deze is ook 125 en 236 hoog ik ben vrij klein 165 Die planken boven zijn wel ideaal voor voorraad of spullen die we niet vaak nodig hebben Ga alles op me gemak wassen strijken en in de kast ophangen heb nog de malm lade kast als commode met 6 lades voor pyjama鈥檚 mutsjes enz Ga hier wel pootjes onder maken anders is deze te laag Even kijken hoe het uitpakt qua indeling en ruimte kan altijd nog iets toevoegen in de kast Er is zo veel keuze

4 jaar geleden

Reactie op Sophias

Oh leuk!!! Ja precies wij ook heeft is er dalijk nog wat aan Ja deze is ...
Hahaha geweldig, zelfde smaak! Ook dezelfde ladekast als commode gekozen en poten besteld via amazon, deze zijn al binnen! 15 cm hoge poten, leek mij hoog genoeg, ik ben nog kleiner 馃檲 Ik wilde eerst gewoon twee malm ladekasten naast elkaar zetten (zodat ik 8 lades naast elkaar zou hebben), maar dan kan je zeg maar niet met je voeten eronder (dus dan neem je geen goede houding aan en is ook net wat te hoog voor mij).