10 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben haar al maanden niet meer in bad omdat ze had ontdekt hoe ze leuk kon spetteren. We zetten haar de laatste tijd op de grond in de douche met speelgoed. Soms doucht een van ons ook tegelijk. Ze houdt eigenlijk altijd haar hoofd naar voren en zo spoelen we ook haar haar uit. Ze vindt douchen geen probleem, ook vanaf 4 maanden ofzo gaan babyzwemmen.
één jaar geleden
Ik vul het gewone bad net zo hoog dat wanneer ze op haar buik ligt nog mooi boven water komt en ze zit en kruipt er vrolijk in rond. Ze is een echte waterrat dus altijd drama wanneer ze er uit moet 🥲
één jaar geleden
Mijn kleine waterratje speelt volop in het gewone bad loopt staat doet er alles in heb zo antislip mat er in liggen!! Had eerst zo badzitje zoiets als foto hieronder! Maar mijn zoontje vond dat niet zo leuk want hij wilde graag door het hele bad heen!!🙈
En gaat super goed hij wilt er eigenlijk alleen nooit uit dus dat is soms met wat gehuil!
één jaar geleden
Wij hebben een Opla badje. Werkt perfect en ze vindt het geweldig! Ze krijst als we haar eruit willen halen 😂. Voorheen had ze een normaal badje maar ze gleed er vaak in uit.. en vond het zo gevaarlijk zelfs als ik er naast stond.. moest continue opletten en haar vast houden. Met dit opla badje zit ik er gezellig naast.. of ik ga zelf douchen en zij in haar badje..