9 Reacties

één maand geleden

Oh dat heeft mijn dochter ook sinds een maand! Ik lees even mee

één maand geleden

Reactie op Meeerell

Oh dat heeft mijn dochter ook sinds een maand! Ik lees even mee
Ook van pampers luierbroekjes?

één maand geleden

Reactie op MOMMYofoneandahalf

Ook van pampers luierbroekjes?
Ja van de baby dry pants. Ik vroeg me al af waarom haar huid ineens zo veranderde, terwijl ze eerder nooit ergens last van heeft gehad

één maand geleden

Reactie op Meeerell

Ja van de baby dry pants. Ik vroeg me al af waarom haar huid ineens zo vera ...
Precies hetzelfde hier! Zoontje heeft in zijn 2 jaar denk 2 keer uitslag gehad maar nu in 1 week al 2 keer! Vind het al zo gek... Op zoek naar nieuwe luier broekjes 🥴

één maand geleden

Wij zijn toevallig sinds een weekje overgestapt op de broekjes van het kruidvat en geen problemen meer. Dacht dat het aan de doorkomende kiezen lag, maar nu je het zegt zou het ook wel van die broekjes kunnen zijn.

één maand geleden

Reactie op BabyOnTheWayMay22

Wij zijn toevallig sinds een weekje overgestapt op de broekjes van het krui ...
Gebruikte jij eerst ook de pampers baby-dry pants? Ben je tevreden over de kruidvat? Welke soort heb je dan?

één maand geleden

Reactie op MOMMYofoneandahalf

Gebruikte jij eerst ook de pampers baby-dry pants? Ben je tevreden over de ...
Ja, die hadden we een tijdje, ik kijk altijd naar de promo's en kon er dit keer geen betere vinden dan de luierbroekjes van Kruidvat. Er is maar 1 soort luierbroekje van het merk kruidvat denk ik.

één maand geleden

Reactie op MOMMYofoneandahalf

Gebruikte jij eerst ook de pampers baby-dry pants? Ben je tevreden over de ...
Deze dus

24 dagen geleden

Bij ons werken wasbare luiers en wasbare doekjes goed. Als ze een dag bij de opvang is geweest en wegwerp aan heeft gehad js het bijna altijd rood, maar in wasbare luiers hebben we daar geen last van.