19 Reacties

één jaar geleden

Val ik nog onder jong? Ik was net 22 toen ons zoontje geboren werd op 19-5-22, nu 15 weken zwanger van ons 2 kindje 🙈💙

één jaar geleden

Jaa nu 20 weken zwanger van een meisje en me zoontje word volgende week een jaar

één jaar geleden

Reactie op mvroegh

Val ik nog onder jong? Ik was net 22 toen ons zoontje geboren werd op 19-5- ...
Ah wat leuk!! Schelen ons kindjes niet veel mijne is geboren op 12-05-22. Ben nu 20 en mochten we eventueel gaan voor een 2de zou ik 21-22 zijn bij de bevalling!

één jaar geleden

Reactie op fraukje12

Jaa nu 20 weken zwanger van een meisje en me zoontje word volgende week een ...
Gefeliciteerd! Vond je het spannend om voor een 2de te gaan? Mijn gevoel wil het zooo graag, maar mijn verstand brengt mij soms in twijfel (ben nog steeds jong, kan ik de eerste genoeg tijd geven etc)

één jaar geleden

Reactie op lisanner333

Gefeliciteerd! Vond je het spannend om voor een 2de te gaan? Mijn gevoel wi ...
Ik twijfelde niet. Ik heb altijd gezegt kinderen mooi dicht op elkaar maar nu ik zwanger ben is het soms even zwaar hahs

één jaar geleden

Reactie op lisanner333

Ah wat leuk!! Schelen ons kindjes niet veel mijne is geboren op 12-05-22. B ...
Ooh dat scheelt zeker niet veel! Jaa precies, ik vind het zo’n fijn idee dat de 2 straks niet veel schelen (deze baby wordt overigens ook een jongetje, dus 2 broers). Kijk er gewoon zo naar uit 😍 ik ben 23 als ons 2de kindje geboren wordt 😊

één jaar geleden

Reactie op mvroegh

Ooh dat scheelt zeker niet veel! Jaa precies, ik vind het zo’n fijn idee da ...
Ja dat is precies wat mij dus ook zo leuk lijkt, niet teveel leeftijdsverschil zodat de 2 een beetje dezelfde fases doormaken. Scheel zelf met mijn zussen ook 1 jaar en 4 maanden en bij de andere 1 jaar en 11 maanden en hebben zo fijne jeugd gehad. Maakte dezelfde fases door waardoor je elkaar beter begreep ondanks af en toe de jaloezie😜. Maar wat leuk zeg 2 jongens klinkt ook als een droom😍

één jaar geleden

Reactie op fraukje12

Ik twijfelde niet. Ik heb altijd gezegt kinderen mooi dicht op elkaar maar ...
Ja dat geloof ik best! Is ook wel enorm leuk voor je kinderen! Zijn het echt beste vriendjes en hebben ze veel aan elkaar!

één jaar geleden

Reactie op lisanner333

Ah wat leuk!! Schelen ons kindjes niet veel mijne is geboren op 12-05-22. B ...
Ons zoontje is ook geboren op 12-5-22, ik was 25 toen ik beviel. Nu zwanger van de 2e, 17 weken nu ❤️ en nu 26, ook als ik beval. Ik weet alleen niet of ik nog onder 'jong' val 😂

één jaar geleden

Reactie op lisanner333

Ja dat is precies wat mij dus ook zo leuk lijkt, niet teveel leeftijdsversc ...
Nou maar dat is wel echt zo! Ze zitten zo veel in dezelfde fases. Maar de jaloezie zal inderdaad er ook goed zijn 🤭😂 Kijken er zeker naar uit! 2 kleine boefjes 🥰

één jaar geleden

Reactie op embeetjex

Ons zoontje is ook geboren op 12-5-22, ik was 25 toen ik beviel. Nu zwanger ...
Haha als je jezelf nog jong voelt dan val je er nog onder🤪😜! Wel super leuk! Onze zoontjes zijn op dezelfde dag geboren!! Mijne is geboren 12-05-22 om 13:50😊

één jaar geleden

Reactie op lisanner333

Haha als je jezelf nog jong voelt dan val je er nog onder🤪😜! Wel super le ...
Haha das waar! Mijne 12-05-22 om 3:48 😁

één jaar geleden

Hier hetzelfde, de dag na de bevalling werd ik 20☺️ nu net 12 weken zwanger van de 2e. Mijn meisje word over 2 weken 1☺️

één jaar geleden

Reactie op justmelikealways

Hier hetzelfde, de dag na de bevalling werd ik 20☺️ nu net 12 weken zwanger ...
Jaa zo leuk!! Wij zaten toen inderdaad heel dicht op elkaar! Vind het toch wel spannend maar wil niet zo groot leeftijdsverschil.. jij nooit angstig geweest ?🤍

één jaar geleden

Reactie op lisanner333

Jaa zo leuk!! Wij zaten toen inderdaad heel dicht op elkaar! Vind het toch ...
Zeker wel! Vind het mega spannend allemaal. Maar op de lange termijn denk ik dat het zoveel leuker en makkelijker kan zijn. Leuker voor zowel mezelf als de kleintjes☺️

één jaar geleden

Zeker wel! Vind het mega spannend allemaal. Maar op de lange termijn denk i ...
Jaa dat zeker!! Leuk voor je dochtertje ook, en heel fijn dat ze dezelfde fases doormaken!😊 ook qua uit stapjes en eventuele vakanties later lijkt me dat geweldig!!😊 hoeveel weken ben je nu?

één jaar geleden

Reactie op lisanner333

Jaa dat zeker!! Leuk voor je dochtertje ook, en heel fijn dat ze dezelfde f ...
Ik ben nu 12+5, de tijd gaat deze zwangerschap zoveel sneller haha. Maar inderdaad, het lijkt me fantastisch dat ze ongeveer dezelfde fases doormaken! Vandaar ook de keus om zo snel voor een 2e te gaan☺️

één jaar geleden

Ik ben nu 12+5, de tijd gaat deze zwangerschap zoveel sneller haha. Maar i ...
Ja ik twijfel enorm! Mijn vriend en ik zouden het wel allebei willen, maar vind het heel spannend. Of ik nog wel genoeg tijd heb om te werken, genoeg aandacht voor de eerste dat soort dingen. Financieel ook altijd spannend, maar dat blijf je houden of Xavi nou 1 is of 3

één jaar geleden

Ik ben nu 12+5, de tijd gaat deze zwangerschap zoveel sneller haha. Maar i ...
Gaat heel snel met de 2e ik ben nu alweer 22 weken zwanger van de 2e ben stiekum blij dat ik nog maar 18 weken hoef 😂😂