13 Reacties
één jaar geleden
Zit je kindje op de opvang? Want dan duurt het ongeveer 3 jaar voordat je kindje aan "alles" gewend is qua bacteriën. (Zelf vind ik het woord depressie hier lastig, want veel mensen struggelen ermee. Ja je hebt het zwaar en dat is mega vervelend maar depressie is anders 😅)
één jaar geleden
Tjonge… Je kunt ook niks meer zeggen zonder dat iemand zich misschien aangevallen voelt tegenwoordig.
Anyway, hier ook weeeeer ziek. Het blijft maar doorgaan en het is echt heel erg heftig en super zwaar. Continu slechte nachten, voor je dreumes maar zeker ook voor ons super moeilijk. Ik had ook gehoopt dat het wel wat minder zou worden in de zomer, maar helaas. Ik heb echt geen tips, alleen herkenning en erkenning van hoe ongelooflijk pittig het is om non stop een ziek kindje te hebben! Sterkte!
één jaar geleden
Hier ook steeds ziek en verkouden of onderweg 🙃.
Doe zelf ook lekker mee. Lag paar weken terug nog plat met zware keelontsteking
één jaar geleden
Heel herkenbaar. Hier nu weer aan de betere hand naar letterlijk 3 weken ellende van enorm verkouden (groen snot uit ogen en oren), onverklaarbare hoge koorts waarvoor antibioticakuur, slapeloze nachten door een schreeuwende dreumes.. ik heb wat gejankt de afgelopen weken van ellende. Mijn zoontje is ook al zovaak ziek geweest en het houdt niet op 😔 Komt echt door de opvang helaas.
één jaar geleden
Reactie op lize24
Hier ook regelmatig jankend naast het bedje gestaan, vreselijk! En dat mens ...
Precies dat! Ik ken meedere mensen met een kindje met dezelfde leeftijd die nog amper ziek zijn geweest of als ze iets hebben, veel minder heftig. Hier is het meteen flink raak als hij ziek is en is ook nooit maar een dagje. En idd de opmerking "hoort erbij, wen er maar aan", pff haha.
één jaar geleden
Sameeee! Ik snap je he-le-maal! Ons zoontje ook sinds zaterdag hoge koorts was net 2 dagen beter echt om te janken 😭. Heb soms ook echt de neiging thuisopvang te regelen en hem van het kdv af te halen door al die ziektes elke keer. Voor hem zo sneu elke x en voor ons ook super vermoeiend. Ik zie nu al op tegen de herfst en winter 😭
één jaar geleden
Reactie op Emily01
Sameeee! Ik snap je he-le-maal! Ons zoontje ook sinds zaterdag hoge koorts ...
Wij hebben van januari tot juni geen opvang gehad omdat ik even geen werk had en alsnog was ze regelmatig ziek 🥲 had ook echt gedacht dat dat de oplossing zou zijn maar blijkbaar is ze gewoon extreem gevoelig. Kijk ook heel erg op tegen de herfst 😭 Sterkte!!