29 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MC1986

Dit heeft onze kleine meid vandaag voor haar eerste verjaardag gehad!
omg wat veeeeeeeel !!!!!

één jaar geleden

Reactie op MamavanVajèn

Hoeveel geld geven jullie ongeveer uit aan een cadeau? Mijn ouders (opa en ...
Ik vind dat persoonlijk bizar veel geld en ook helemaal niet nodig. Wij hebben onze zoon voor zijn eerste verjaardag een tweedehands blokkenkar gegeven en hij kreeg van de familie ook geen dure dingen. Willen we bij onze dochter ook niet. Baby's zijn al blij met een doos wasknijpers, waarom zou je superveel geld uitgeven? Ook een stuk fijner voor het milieu 😄

één jaar geleden

Hier is hij de derde... We hebben al zoveel 😅. Mijn ouders geven hem een softshell buitenpakje, zodat hij lekker kan kliederen straks. Zelf hebben we een uitbreiding op onze zoefzoef collectie gescoord op marktplaats. De middelste speelt daar ook graag mee, dus dat wordt nog wel goed gebruikt. Verder vragen we een uv pakje, insteek puzzels (van de meeste zijn de stukken nu kwijtgeraakt), stoelkussens voor de stokke (kan er ook eens wat in de was), nieuwe flapjes boekjes, extra badponcho en evt. uitbreidingen op wat we al hebben (duplo trein en smartmax van zijn broer).

één jaar geleden

Reactie op Sesame

Ik vind dat persoonlijk bizar veel geld en ook helemaal niet nodig. Wij heb ...
Ik vind t ook niet normaal, ik had één wat groter cadeau aan alle opa's en oma's gevraagd, maar ze stonden erop om dat niet samen te geven 😵 ik heb wel echt goed nagedacht over de cadeaus die praktisch zijn en lang bruikbaar. Ik denk dat ik zelf niks geef of iets wat we nog in de kast hebben liggen van kraamcadeaus die we hebben gehad en die bij z'n leeftijd passen. 🤣 verder vieren we het ook niet met andere mensen, die jongen snapt er inderdaad toch nog niets van.

één jaar geleden

Dit hebben wij gehaald. Zandbak van marktplaats en de andere 2 cadeaus nieuw. Dex is gek op muziek en geluidjes. we wilden eerst voor een grote werkbank kijken maar hij is niet zo vlot. Begint nu net (bijna) te kruipen. Dus ik denk dat het best nog wel even duurt voor hij echt staand kan spelen. Die doen we dan maar voor de 2e verjaardag en nu een mini versie 😊

één jaar geleden

Reactie op Sesame

Ik vind dat persoonlijk bizar veel geld en ook helemaal niet nodig. Wij heb ...
Ik haal denk ik gewoon iets leuks waar ze lekker mee in het badje mee kan spelen ofzo van de zomer. Gewoon bij de kringloop kijken of op vinted.

één jaar geleden

Wij hebben via marktplaats een super mooie ballenbak voor hem gescoord. En van opa en oma krijgt hij een mooi fietsstoeltje van Bobike 😻

één jaar geleden

Wij hebben een speeltafel laten maken op maat. De box hebben we weggehaald en de speeltafel daar neergezet. Voor haar verjaardag krijgt de van vriendinnen nog een stoeltje. Het is helemaal haar plekje! Kruipt onder het bureautje, doet zelf het kastje open om haar speelgoed eruit te halen. 🥰

één jaar geleden

Ze gaat al zoveel krijgen van onze familie. Dus wij hebben ervoor gekozen dat de grotere autostoel haar cadeau is.