16 Reacties
één jaar geleden
Mijn dochter krijgt het keukentje van de lidl. We hebben hem deze week in elkaar gezet en ze heeft er al flink mee gespeeld. Onder het mom van ze snapt er toch nog niks van. Ook krijgt ze een klimdriehoek. We hebben dingen gevraagd waar ze langer wat aan heeft. Een loopfiets, een Speelhuisje voor in de tuin, lego duplo. Dat soort dingen.
één jaar geleden
Wij hebben een abonnement op de dierentuin genomen voor ons als gezin. Speelgoed heeft hij al zat gekregen dus het leek ons het leukste om wat te geven wat we samen kunnen doen 😊
Maar ik heb ook even gedacht aan een keukentje. Op de opvang speelt hij daar namelijk graag mee! Een loopauto/fiets is ook nog een leuke 😊
één jaar geleden
Ze is hier ook heel wijs met haar keukentje! Wij hebben die van petit amelie. Roeren, deksel van het pannetje, spulletjes in en uit de kastjes, wasbak eruit halen. Verder heeft ze naast veel speelgoed (zandbak, loopauto, boekjes) ook een badpakje gekregen.
Wel getwijfeld tussen de keuken en fietsstoeltje. Fietsstoeltje komt binnenkort alsnog 😅. (En nu zit ik weer te denken aan een schommel 🙈. Maar t is wel even genoeg.
één jaar geleden
Reactie op MamaLi90
Hebben jullie nog tips voor kleinere cadeautjes? Ik wil ook graag vrienden ...
Kijk is bij de spullen van SES en badspeeltjes, boekjes, zandspeelgoed dat soort dingetjes zijn vaak niet heel duur! Had zelf een lijst gemaakt voor vrienden familie ook van verschillende prijsklassen!
één jaar geleden
Wij gaan zelf een zandwatertafel geven (ze zit graag in de tuin en in de waterbakjes te kliederen van de poezen😂). En van mijn ouders een chill stoel van Jollein, en een stokke play tray. Van m’n schoonouders krijgt ze zo’n fietsje met duwstang. Voor de rest heb ik iedereen verwezen naar de Hema voor hun houten speelgoed of cadeaubonnen etc!