13 Reacties

4 jaar geleden

Ik ken de methode en zou het ook graag willen toepassen. Maar ik weet niet waar ik een geschikte kam zou kunnen kopen. Eentje die niet snel buigt of breekt.

4 jaar geleden

Reactie op Mama-oum

Ik ken de methode en zou het ook graag willen toepassen. Maar ik weet niet ...
Ik heb deze gehaald bij de etos. Hoop dat ie het overleefd 😅😂. Me vriend denkt van wel, omdat het een gelijke druk is op de kam

4 jaar geleden

Reactie op Mama-oum

Ik ken de methode en zou het ook graag willen toepassen. Maar ik weet niet ...
Heb getwijfeld om deze te halen, die is een stuk dikker. Alle 2 bij de etos te vinden

4 jaar geleden

Ik zag een Nederlandse op youtube het ook gebruiken. Pelable op youtube. Ze vertelt ook haar ervaring

4 jaar geleden

Reactie op Val2006

Ik heb deze gehaald bij de etos. Hoop dat ie het overleefd 😅😂. Me vriend ...
Heb je 'm geprobeerd? Is het niet superscherp🙈 Ik zag dat er ook speciale te koop zijn, wat dikker en geen scherpe punten. Maar die moet je dan bestellen uit het buitenland..en is prijzig

4 jaar geleden

Reactie op Mama-oum

Heb je 'm geprobeerd? Is het niet superscherp🙈 Ik zag dat er ook special ...
Ja ik heb erin geknepen en valt wel mee hoe scherp. Maar ja nu knijp ik niet met me volle kracht, dus misschien daarom🤔. Maar ik denk doordat je de tanden van de kam tegelijk in je hand drukt, het daardoor niet zo scherp is.

4 jaar geleden

Reactie op sasx

Ik zag een Nederlandse op youtube het ook gebruiken. Pelable op youtube. Ze ...
Ga ik even checken, thanks🤗

4 jaar geleden

Reactie op Val2006

Ja ik heb erin geknepen en valt wel mee hoe scherp. Maar ja nu knijp ik nie ...
Tijdens de bevalling wil je echt veel druk voelen🙈 Vorige keren liet ik mijn man in mijn hand knijpen...hoe hard hij ook kneep ik wilde nog steviger. Hij was zelfs bang mijn hand te breken. Ik kende deze kam methode nog niet, maar ik denk omdat hij op diezelfde plek druk zette, dat het me hielp en dat ik het daarom fijn vond. Weet niet of ik het rustig aan kan doen met een kam😅

4 jaar geleden

Reactie op Mama-oum

Tijdens de bevalling wil je echt veel druk voelen🙈 Vorige keren liet ik m ...
Hahah als ie breekt heb je wel meteen een hulk moment💪🏾. Maar ik ben ook heel benieuwd of die kam het gaat overleven.😂

4 jaar geleden

Ik heb dit tijdens m’n vorige bevalling gedaan en durf niet te zeggen dat het heeft geholpen.. ik weet ook niet of ik het voor deze bevalling klaar ga leggen

4 jaar geleden

Reactie op NogEvenAnoniem

Ik heb dit tijdens m’n vorige bevalling gedaan en durf niet te zeggen dat h ...
Oow oke, ja ik ben ook heel nieuwsgierig of het een verschil maakt. Denk misschien ook dat ik 1 wee zonder kammen wil ervaren om te kijken of het iets doet. Als ik daar zin in heb op dat moment natuurlijk 😅. En als je wil kan je die kammen gewoon in je tas doen, voor het geval dat je toch iets om handen wil hebben. Begreep van youtubers dat het ze een soort controle gaf ofzo.

4 jaar geleden

Reactie op Val2006

Oow oke, ja ik ben ook heel nieuwsgierig of het een verschil maakt. Denk mi ...
Ik ben inmiddels bevallen, zonder kam. Ik denk dat ik veel meer heb gehad een bewegen tijdens de bevalling (m’n lichaam volgen) dan de kam als ik de twee bevallingen vergelijk. Dat is dus denk ik ook echt mijn tip: BEWEEG! Gebruik het bed om op te hangen, loop rond, ga op handen en knieën zitten, een fitnessbal als die voorhanden is, wieg met je heupen, etc. Dat is de beste pijnstilling denk ik. Oh, en, probeer vooral in het begin de weeën als pijnlijk te bestempelen maar als onprettig maar noodzakelijk om je baby geboren te laten worden. Lekker zweverig maar dat is wel precies wat het is, en dat maakt het dragelijker. “De pijn die men vreest voelt men het meest”, als je het niet labelt als pijn doet het minder zeer 🙃

4 jaar geleden

Reactie op NogEvenAnoniem

Ik ben inmiddels bevallen, zonder kam. Ik denk dat ik veel meer heb gehad e ...
Geliciteerd 🎉❤️. Fijn dat je nog even laat weten hoe je het hebt ervaren. Ik heb inderdaad ook bewegen op me lijstje staan als pijn stilling. Zweverig is mijn taal😏, ik kijk ook zo naar de "pijn" die je ervaart het heeft een doel. Heb ook een bord vol met quotes in de woonkamer. Mijn lievelings quote is:"It's not pain, it's power" Geniet van je kleine🤗🥰