37 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben nu 30 weken en wij hebben 4 katten en ze zijn sinds een paar weken super lief, aanhankelijk en vooral heel vrolijk en speels.
4 jaar geleden
Doen jullie iets speciaals om je kat voor te bereiden op de komst van de baby.
4 jaar geleden
Reactie op FamkeBuijs
Doen jullie iets speciaals om je kat voor te bereiden op de komst van de ba ...
De box op tijd opzetten zodat ze eraan kunnen wennen. En ze leren dat ze er niet in mogen liggen...is soms lastig 😂
En de deurklink naar de babykamer een kwartslag gedraaid, we hebben er 1tje die deuren kan open maken
4 jaar geleden
Reactie op FamkeBuijs
Doen jullie iets speciaals om je kat voor te bereiden op de komst van de ba ...
Eigenlijk niet. Ik heb het idee dat katten het zelf wel aanvoelen en als de baby tegen ze aan schopt reageren ze daar ook altijd op!
4 jaar geleden
Reactie op Hissinkje
De box op tijd opzetten zodat ze eraan kunnen wennen. En ze leren dat ze er ...
De box die staat hier ook al een paar weken.
In het begin was deze heel interessant maar nu kijken ze er niet meer naar.😄
4 jaar geleden
Reactie op mommytoB2022
Eigenlijk niet. Ik heb het idee dat katten het zelf wel aanvoelen en als de ...
Ja klopt dan kijkt ze altijd heel boos en raar🤣🤣

4 jaar geleden
Reactie op FamkeBuijs
Ja klopt dan kijkt ze altijd heel boos en raar🤣🤣

Hahaha ik ga stuk 😂 hier ook heel verbaasd indd! En als ik een filmpje kijk waar een baby huilt kijken ze allemaal naar mijn buik! Dan denk ik hoe dan!
4 jaar geleden
Reactie op Laar5
Geen huisdier, maar wel een erg aanhankelijke peuter van 2 jaar🙈😂
Ik heb een zoontje van 4 die echt méga aanhankelijk is. Ik moet letterlijk de hele dag met hem spelen(dat wenst hij, maar dat doe ik niet hele dag). Daarnaast als hij zelf speelt wil hij met alles bevestiging en blijft mij maar roepen als ik even op de wc ben of in het was hij. Het verstikt me eerlijk gezegd een beetje. Ik kon het ook niet helemaal plaatsten. Zou het dan inderdaad te maken hebben met de baby die komt?
4 jaar geleden
Is niet echt een schoot kat maar ze mag graag tegen me aanliggen. Hier snachts tegen mijn buik en met haar poot tegen mijn buik. Ik laat haar ook in de babykamer en box staat al een tijdje. Verder overal bij betrekken en hopelijk gaat het straks goed💗

4 jaar geleden
Mijn kat is wel aanhankelijk, maar gaat nu liever bij mijn man liggen dan bij mij.
Toen we bezig gingen met de babykamer was de kat helemaal van slag, dus we betrekken hem overal bij en onder toezicht mag hij mee de kamer op en overal aan snuffelen. Hij gaat nu wel in de ledikantjes liggen (handig joh die hydrofiel doeken), ik joeg hem er eerst uit, maar dat heeft toch geen zin, als er straks een huilende baby in ligt denkt ie er wel anders over.😅
Op de een of andere manier vind hij de kinderwagen, wiegjes en maxicosi’s dan weer niet interessant 🤷🏼♀️