10 Reacties

3 jaar geleden

Mijn man zou blij worden van speciaalbier of een luxe sigaar. Hij rookt verder niet alleen af en toe met een feest als kerst of oud en nieuw een keer een luxe sigaar vind hij heerlijk. Maar ik weet natuurlijk niet waar jou man van houdt

3 jaar geleden

Mijn man zou blij worden van speciaalbier of een luxe sigaar. Hij rookt ver ...
Speciaalbier vind ie heerlijk, alleen we hebben nog een ruime voorraad staan (heeft hij afgelopen week in de aanbieding gekocht haha, dus hij kan voorlopig vooruit)... Sigaren rookt hij niet... Ik dacht aan een armband met de namen van de kids, maar dat gaat hij niet dragen... Elk jaar krijgt hij voor 5 december een geurtje of douche setje, maar dat gebruikt hij niet... Dus nu ben ik echt inspiratieloos😅

3 jaar geleden

Sleutelhanger met een foto?

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft een mok gemaakt. Hij is zwart en als je er iets heets in doet komen er fotos van haar en haar broertjes en ze heeft er ook tekst op gezet

3 jaar geleden

Is dan wel 15 euro

3 jaar geleden

Foto mok / sleutelhanger

3 jaar geleden

Oudejaarslot 15 euro!

3 jaar geleden

Half lot*

3 jaar geleden

Lekkere warme kerstsokken? Of een goed boek misschien? Of een klein gezelschapsspelletje? Of geïnspireerd op sommige andere antwoorden, de december kraskalender?

3 jaar geleden

Heeft hij een Apple Watch oid? Bij de action hebben ze nu een smartwatch standaard voor maar €2,89 . Of iets wat met z’n hobby te maken heeft?