12 Reacties

4 jaar geleden

Andere opvangen af gaan? Ik zou sowieso nieuwe kiezen voor mijn jongste en de baby en is gelukkig wel gelukt maar ze zei ook: denk niet te lang na want het is mega druk.. veel baby’s in corona tijd :p zou zoveel mogelijk rond bellen en rond kijken! Hopelijk vind je wat xx

4 jaar geleden

Wij maken ons ook grote zorgen. We hebben helaas geen opa of oma die kan/ wil oppassen, dus zijn er echt van afhankelijk. We willen de baby 3 dagen per week brengen. We hebben ons nu ingeschreven op 3 plekken maar alle drie geven aan dat ze een grote wachtlijst hebben en dat ze waarschijnlijk geen plek hebben voor 3 dagen. Ik weet me echt geen raad als het niet lukt. In het ergste geval vrees ik dat ik nog minder moet gaan werken, maar eigenlijk wil ik dat niet. Ik vind mijn baan heel leuk en ook het geld kunnen we eigenlijk niet missen. Ik hoop gewoon enorm dat het toch meevalt en dat er toch ergens plek is. Iedereen schrijft zich in op meerdere plekken, dus wie weet geeft dat een vertekend beeld van de wachtlijsten? 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Ja het is drama momenteel. Onze kleine van 18 maanden start per januari (ruim een half jaar op een plek gewacht en nog steeds niet het kdv van m’n voorkeur). Ik moet ook m’n werkdag wisselen naar de vrijdag want dat is de enige dag die beschikbaar was. Ik denk dat je nog het meeste kans maakt bij een andere gastouder of een gastouderbemiddelingsbureau.

4 jaar geleden

Mochten jullie in Amsterdam wonen, dan kan ik het op mijn kdv regelen voor jullie. Let me know

4 jaar geleden

Mochten jullie in Amsterdam wonen, dan kan ik het op mijn kdv regelen voor ...
Wij wonen in Brabant 😬

4 jaar geleden

Meerdere opvang contacteren en evt andere gastouders? Ik ben al gaan zoeken naar opvang toen ik 6 weken was.

4 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Meerdere opvang contacteren en evt andere gastouders? Ik ben al gaan zoeke ...
Ik heb alle gastouders in de omgeving al benaderd. Zij zitten de komende jaren vol. 1 gastouder heeft per september 2023 een plaatje voor 1 kind (niet voor beide).. daar schiet ik dus niks mee op

4 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Meerdere opvang contacteren en evt andere gastouders? Ik ben al gaan zoeke ...
De opvang hier is 1 organisatie met meerdere locaties. Ik sta bij alle locaties op de wachtlijst

4 jaar geleden

Wij hebben al 1 kind op de opvang en heb mijn ongeboren baby dezelfde week aangemeld toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.. helaas ook géén plek en grote wachtlijsten ondanks dat we voorrang hebben omdat het een zusje is. We horen begin 2022 hoe lang de wachtrij precies voor ons is. Dramatisch! Dus nu ook op andere opvangen ingeschreven. Tijdelijk 2 kinderen op 2 verschillende opvang brengen waarschijnlijk..

4 jaar geleden

Klinkt bekent door onregelmatige diensten van zowel mij als mijn man opzoek naar een gastouder opvang maar nu al bij 3 bureaus afgewezen met de mededeling helaas kunnen we niets voor u vinden. Nu maar kijken bij reguliere kinderdagverblijf en in overleg met de ouders en zussen of ze het op willen halen omdat deze optijd sluiten. Kop noord-holland

4 jaar geleden

Wat naar allemaal! Ik heb zo snel mogelijk aangemeld voor 3,5 dag en vandaag de bevestiging dat de kleine vanaf eind augustus welkom is. Bij Kober in Breda.