8 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Oumm010
Dit probleem had ik ook. De middag dutje doen wij nu niet meer en nu lukt h ...
Dank voor je reactie! En dan blijft ze wel gewoon vrolijk? Misschien moet ik het dan ook eens proberen. Alleen met 2 grote zussen die naar school moeten kan ze niet zo lang uitslapen s ochtends
één jaar geleden
Hier ook geen middagdutje meer sinds enkele weken, af en toe is hij wat humeurig/moe. Maar hij gaat nu wel rond 19u naar bed, tot de volgende ochtend 07:00/08:00u
één jaar geleden
Hoeveel maanden is je dochter? Ons zoontje van 20 maanden slaapt ook maar van 20:00 / 20:15 tot half 6 / 6 uur. En in de middag van 12:15 tot 14:00 / 14:15. Ik moet hem wel vaak wakker maken. Maar als ik hem tot bijv half 3 laat liggen gaat hij s' avonds niet rond de zijn normale bedtijd slapen, gaat hij s'nachts spoken of is hij de volgende ochtend al om 5:00 wakker. Omdat het al vrij weinig slaap is en ik hem overdag bijna altijd wakker moet maken 'durf' ik zijn middagslaapje eigenlijk niet in te korten ivm oververmoeidheid. Ik heb dus geen tips maar zit wel in hetzelfde schuitje. Dat verzacht het misschien een beetje.:-)
één jaar geleden
Vandaag wilde ze haar middagslaapje niet doen. Alleen maar staan in bed en huilen. Dus ik heb haar eruit gehaald. En dacht, nou dan kunnen we wel even kijken of het lukt zonder slaapje. Ze was echt heel vervelend van de moeheid en uiteindelijk in slaap gevallen op de fiets toen we grote zus van school gingen halen. Ze heeft denk 20 minuutjes geslapen in totaal, ik heb haar wakker gemaakt. En alsnog nu pas na 21 uur op bed. Drama
één jaar geleden
Bij ons is onze dochter ook geen dporslaper en blijft ook graag wakker. Als wij haar geen middag dutje laten doen, dan valt ze uit zichzelf rond 17.00 uur in slaap. Ze is dan ook echt niet wakker te krijgen. Als we haar een half uur later wakker maken dan is ze klaarwakker tot een uur of 22.00 uur. Eerder naar bed brengen rond 19.00 uur werkt ook niet, dan is ze rond 23.00 uur klaarwakker.
één jaar geleden
Reactie op Oumm010
Dit probleem had ik ook. De middag dutje doen wij nu niet meer en nu lukt h ...
Ook kindje van 20 maanden? En merk je dat ze zich goed voelt? Ik heb ook dat probleem. Ze staat altijd op tussen 8 en 9u ten laatste, daarna middagdutje van 2uurtjes max en daarna op bed om 21u maar ze valt altijd pas om 23u in slaap en soms later.