8 Reacties
één jaar geleden
Heel herkenbaar. Mijn zoontje wilde eerst niets anders dan zitten en nu gooit hij zich achterover en wordt boos. Osteopaat al meerdere keren gedaan, maakt geen verschil. Het is eerder frustratie denk ik. Mijn zoontje kan ook nog niet kruipen en haat het om op zijn buik te liggen. Moeilijke situatie dus. Ligt jouw dochtertje wel graag op haar buik?
één jaar geleden
Ons dochtertje heeft dat ook. Kan ook nog niet kruipen. Autostoel, kinderwagen, aan tafel. Verzet zich tegen het zitten. Trekt zich helemaal stijf. Als we even doorzetten en ze zit eenmaal, geeft ze zich over. Ze is dan wel verdrietig, maar als we haar zin laten krijgen door niet te hoeven zitten gaat ze weer lachen alsof er niks is gebeurd 🤷🏻♀️
Ik vraag mij af hoe jouw kindje reageert als je haar weer oppakt of wel laat zitten.
Niet echt een tip maar wel herkenbaar
één jaar geleden
Klinkt bekend, wij hebben dit ook. Ik ga nu samen tegelijk op de grond zitten en na een paar minuten sta ik op, dan wil ze wel blijven zitten.
Anders is het al direct overstrekken en huilen als ik maar de beweging maak om haar neer te zetten op de grond of de kinderstoel.
Het zal de zoveelste fase wel zijn…