18 Reacties

4 jaar geleden

Oh, ik heb dit gister nog gegeten dus ik hoop van wel! 😅 waarom zou het niet mogen?

4 jaar geleden

Misschien een idee voor je om zwangerhap te downloaden wat jewel en niet mag eten

4 jaar geleden

Reactie op Shir31

Misschien een idee voor je om zwangerhap te downloaden wat jewel en niet ma ...
Heb ik gedownload maar hier vind je dit dus niet in terug.. 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Heb ik gedownload maar hier vind je dit dus niet in terug.. 🤷‍♀️
Je mag het eten alleen geen lever

4 jaar geleden

Ik kan je aanraden niet bij elk dingetje te stressen of je t wel of niet mag eten. Je mag bijna alles. Rood vlees, salami/cervelaat en leverworst zijn denk ik de meest gegeten dingen die je dus niet mag. Niet overal bij stressen, het komt goed

4 jaar geleden

Mischien moet je niet zo veel googlen? Maar gewoon de zwangerhap downloade daar kun je alles in vinden. Je gaat niet gelijk dood of verkeerd dan krijg je wel klachten die er mee te maken hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Mommysnoes

Ik kan je aanraden niet bij elk dingetje te stressen of je t wel of niet ma ...
Precies dit 😂

4 jaar geleden

Niet teveel stressen, en inderdaad die app helpt best wel. Ik zoek sommige dingen daar ook op als ik het niet zeker weet.

4 jaar geleden

Misschien ben ik inderdaad een beetje te voorzichtig… 🙊 sorry voor deze vragen over het eten..🙈 soms wil ik gewoon zeker zijn over iets. Zal ze hier niet meer stellen!🥴

4 jaar geleden

Reactie op Mommysnoes

Ik kan je aanraden niet bij elk dingetje te stressen of je t wel of niet ma ...
Ik stress niet, is maar een vraagje.

4 jaar geleden

Reactie op Shir31

Je mag het eten alleen geen lever
Kippenbout zonder vel staat er duidelijk. ☺️ daarmee mijn vraag…🙈

4 jaar geleden

Je mag veel eten hoor! Wat je niet mag is eten wat niet goed verhit is geweest en organen. Dat is even heel kort door de bocht. Maar wel de hoofd dingen waar je rekening mee moet houden. En inderdaad de app zwangerhap installeren.

4 jaar geleden

Misschien ben ik inderdaad een beetje te voorzichtig… 🙊 sorry voor deze vr ...
Ooh vragen stellen mag altijd😁 Maar die app is heel handig ervoor. 😌

4 jaar geleden

Eet ik wel gewoon hoor😉

4 jaar geleden

Kippenbout zonder vel staat er duidelijk. ☺️ daarmee mijn vraag…🙈
Als je de app opent en kip invoert staat er ook gewoon kip met vel alleen wordt dit niet zo specifiek benoemd. Het enigste wat ik kan bedenken is dat de huid wat vetter is en dat de huid kan aanbakken wat niet zo gezond kan zijn. (Maar dat is bij meer dingen zo).

4 jaar geleden

Reactie op Fiennes

Als je de app opent en kip invoert staat er ook gewoon kip met vel alleen w ...
En anders is het een vraag die je kan stellen aan de verloskundige. Gekke vragen bestaan niet.

4 jaar geleden

Bij twijfel en niet fijn bij voelen ook gewoon niet doen. Heb je geen fijn gevoel bij kip met vel? Doe dan kip zonder vel. Scheelt je hopelijk wat kopzorgen en twijfels in deze periode die toch al lastig is! Smakelijk in elk geval!

4 jaar geleden

De app zwangerhap ff downloaden. Staat veel in😊