19 Reacties

3 jaar geleden

Wat bedoel je met net iets anders? Ik heb voor zowel de eerste als de tweede hier een hemeltje besteld: https://www.petitpip.nl/c-5205506/hemeltjes/

3 jaar geleden

Ik heb een oud ledikantje van mn man van vroeger. Daar zit zo'n stok met een dwarsstuk (omgekeerde L) bij. Hemeltje moet ik nog zien, maar is 30 jaar oud, dus zal wel een nieuwe moeten komen. Ik haal gewoon en lap stof en vraag mn moeder om een hemeltje te maken 😁. Maar ik vind die ouderwetse hemeltjes ook mooier dan die moderne klamboes.

3 jaar geleden

Ik heb deze van baby’s only zeer soepele en niet van die kreuk stof die bij Jollein bv ziet

3 jaar geleden

Reactie op chch1990

Ik heb deze van baby’s only zeer soepele en niet van die kreuk stof die bij ...
Mooi! Waar heb je deze gekocht? Het is inderdaad die kreukstof die ik niet mooi vind

3 jaar geleden

Reactie op Mommy2B1T

Mooi! Waar heb je deze gekocht? Het is inderdaad die kreukstof die ik niet ...
Nee dit is absoluut geen kreukstof dat wilde ik ook dus ook niet haha. Ik heb hem bij van asten gekocht online maar bij Babydump etc hangen ze ook in de winkel

3 jaar geleden

Ookal is het niet je vraag ik voel me toch geroepen om te reageren, wat je er mee doet moet je helemaal zelf weten. Zo'n klamboe/hemeltje is super leuk maar zodra kindjes gaan grijpen/rollen kunnen ze hier bij en de stof door de spijlen trekken met alle enge dingen die er dan kunnen gebeuren. Ik was er zelf helemaal weg van maar heb er nooit aan durven beginnen. Overigens zal het ook vaak zat wel gewoon goed gaan. Nogmaals: wat jij hier mee doet moet je helemaal zelf weten 😊

3 jaar geleden

Ik heb zelf deze een tijdje geleden gekocht van de kwantum

3 jaar geleden

Reactie op Dait

Ookal is het niet je vraag ik voel me toch geroepen om te reageren, wat je ...
Dan kan je hem altijd nog aan de achterkant vast maken of als ze ouder worden weghalen. Ik vond het persoonlijk zonder hemeltje heel erg kaal😅

3 jaar geleden

Ik heb er een van Konges Slojd, ben er super blij mee. Het is prachtige kwaliteit. Ze zijn wel wat duurder dan die van Meyco en Jollein.

3 jaar geleden

Reactie op Dait

Nou vind het wel een goeie! Had hier totaaaaal niet bij stilgestaan eigenlijk

3 jaar geleden

Reactie op chch1990

Dan kan je hem altijd nog aan de achterkant vast maken of als ze ouder word ...
Hoe doe je dat met een bedje als alle kanten open zijn zeg maar? Dus niet alleen aan de zijkanten spijlen. Ik vind het zonder hemeltje ook kaal dus zoek een goeie oplossing

3 jaar geleden

Reactie op Mommy2B1T

Nou vind het wel een goeie! Had hier totaaaaal niet bij stilgestaan eigenli ...
Blij dat je het kan waarderen. Ik had destijds precies het zelfde. Wij hebben het overigens opgelost door andere decoratie op de muur achter het bedje te doen ipv een hemeltje om het hoekje toch aan te kleden.

3 jaar geleden

Reactie op Mommy2B1T

Hoe doe je dat met een bedje als alle kanten open zijn zeg maar? Dus niet a ...
Je kan het hemeltje toch even opknopen als je het eng vind

3 jaar geleden

Reactie op Dait

Dat is precies de reden waarom ik er ook nog niet aan begonnen ben! Ik vind het ook zó leuk maar nee, ik vind het maar eng 😄.

3 jaar geleden

Ik had voor het bedje van m'n zoontje gewoon een set gordijnen gekocht. Die kon ik over de standaard heen rijgen. Dan heb je gelijk veel meer keuze. En je kindje moet je aan het begin toch heel laag instoppen. Dan ligt hij zowat aan het voeteneind of halverwege z'n bedje. Duurt nog wel even voordat het kindje erbij kan.

3 jaar geleden

Kruidvat gekocht 12.99 en 50 % korting nu ......

3 jaar geleden

Reactie op Joyce1783

Kruidvat gekocht 12.99 en 50 % korting nu ......
Heb je een foto?