19 Reacties

3 jaar geleden
Wat bedoel je met net iets anders? Ik heb voor zowel de eerste als de tweede hier een hemeltje besteld: https://www.petitpip.nl/c-5205506/hemeltjes/

3 jaar geleden
Ik heb een oud ledikantje van mn man van vroeger. Daar zit zo'n stok met een dwarsstuk (omgekeerde L) bij. Hemeltje moet ik nog zien, maar is 30 jaar oud, dus zal wel een nieuwe moeten komen. Ik haal gewoon en lap stof en vraag mn moeder om een hemeltje te maken 😁. Maar ik vind die ouderwetse hemeltjes ook mooier dan die moderne klamboes.

3 jaar geleden
Ookal is het niet je vraag ik voel me toch geroepen om te reageren, wat je er mee doet moet je helemaal zelf weten. Zo'n klamboe/hemeltje is super leuk maar zodra kindjes gaan grijpen/rollen kunnen ze hier bij en de stof door de spijlen trekken met alle enge dingen die er dan kunnen gebeuren. Ik was er zelf helemaal weg van maar heb er nooit aan durven beginnen. Overigens zal het ook vaak zat wel gewoon goed gaan.
Nogmaals: wat jij hier mee doet moet je helemaal zelf weten 😊

3 jaar geleden
Reactie op Mommy2B1T
Nou vind het wel een goeie! Had hier totaaaaal niet bij stilgestaan eigenli ...
Blij dat je het kan waarderen. Ik had destijds precies het zelfde.
Wij hebben het overigens opgelost door andere decoratie op de muur achter het bedje te doen ipv een hemeltje om het hoekje toch aan te kleden.

3 jaar geleden
Ik had voor het bedje van m'n zoontje gewoon een set gordijnen gekocht. Die kon ik over de standaard heen rijgen. Dan heb je gelijk veel meer keuze.
En je kindje moet je aan het begin toch heel laag instoppen. Dan ligt hij zowat aan het voeteneind of halverwege z'n bedje. Duurt nog wel even voordat het kindje erbij kan.