19 Reacties

3 jaar geleden

Yes, we also have a sweaty baby 😊 we tried bio cotton, linnen and other natural fibers and in our case it did not make a difference, she is just ... moist 🤣

3 jaar geleden

Jip vanaf het wat warmer is of ze zit bij ons is ze helemaal nat van het zweet 😅 Onze zoon was ook zo een zweter en is nu een gezonde peuter van 2.5 😉

3 jaar geleden

Joe! Hier ook zo'n zwetertje!

3 jaar geleden

Yep hier ook een zweetkeesje

3 jaar geleden

Ja hier ook, zeker als die bij mij ligt. Ik heb het ook aan de kinderarts en de huisarts gevraagd, beide geven aan dat het niet erg is 😅

3 jaar geleden

Oh ja, mijn zoon is ook zo vaak klam en zweterig! Zeker nu hij (vanwege z'n sprongetje of reflux) vanaf de middag tot in de avond alleen tegen ons aan wil slapen. Hij is echt doorweekt. Goed om te horen dat hij niet de enige is 😅

3 jaar geleden

Hier nog een 🤭🤭

3 jaar geleden

Jaa, wij hebben ook een smeltbaby! M’n man is ook een zweter, dus het komt niet van een vreemde!

3 jaar geleden

Ja hier ook! Ik trek haar dus al minder kleding aan.

3 jaar geleden

Hier ook een kleine zweetnek😂🙈

3 jaar geleden

Ja, hier ook echt een zweetbaby. Opa heeft het ook, dus misschien daar van. Zijn handen zweten ook non-stop, daardoor plakt er van alles aan vast en stinken zijn handjes ook continu 😂

3 jaar geleden

Hier ook! Maakt het ook helemaal niet fijn met dit warme weer, doe altijd wel een rompertje korte mouwen aan want alleen in een luier is het heel lastig met vasthouden en zo 🫠

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. En wat ben ik blij om te horen dat hij niet de enigste is. Dit is echt een hele geruststelling 😆😆

3 jaar geleden

Hier nog een. Maar mijn baby heeft taaislijmziekte dus zweet nog meer dan een normale baby. Ze slaapt overdag in de draagzak dan is mijn tshirt ook helemaal nat van haar zweet 😂

3 jaar geleden

Hier nog zo'n zweter, ben continue aan het deppen en smeren, anders krijgt ze smetplekken (ze is lekker mollig ook nog)

3 jaar geleden

Jup hier ook en ik heb het zelf ook de hele tijd superwarm dus is een goede combi

3 jaar geleden

Die van mijn is ook continue plakkerig en warm dat ik steeds twijfel of hij koorts heeft. Maar zijn temperatuur is steeds goed

3 jaar geleden

Hier ook, zijn handjes zijn ook bijna altijd plakkerig 😅

3 jaar geleden

Reactie op 123fi

Hier nog een. Maar mijn baby heeft taaislijmziekte dus zweet nog meer dan e ...
HeyHey! Ik zie net jou berichtje passeren , onze dochter inmiddels wel al 2 heeft ook Muco. Haar broertje van 3 maanden is alleen drager van het gen. Hopelijk stelt ze het goed en vlot de medicatieinname wat 🤞🏻🥰