10 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje 9.5kg en 81cm 😊 is van 12 mei

één jaar geleden

Wij! Onze dochter is bijna 19 maanden en ze weegt iets minder en is iets kleiner dan die van jullie. 😊 We horen het wel vaak hoor: oh, dat is nog een kleintje.. Wij vinden haar vooral heel schattig. 🤩

één jaar geleden

Zoontje van 19 maanden, 82cm en 11,5kg. Wel wat groter en zwaarder dus, maar voor zijn leeftijd wel klein. Mensen hebben ook altijd moeite om zijn leeftijd te schatten, want hij loopt als een malle, is klein en zegt nog niet echt iets 😅.

één jaar geleden

Van 16 mei, 9,5 kg en 78 cm. Consultatiebureau is ook tevreden 'volgt haar eigen lijntje'. Maar de kinderarts wil het nu wel opvolgen, want de laatste 7 maanden weinig tot niets aangekomen. Nog steeds niet echt zorgen, meer een aandachtspuntje noemde ze hey!

één jaar geleden

Ons zoontje van 02 mei is 76 cm en 10.2 kilo. Kinderarts houdt het in de gaten, want hij zit tegen de -3 lijn aan. Andere mensen onderschatten hem inderdaad, want hij loopt in een lekker tempo en lult als Brugman. Hij kent zeker al 80 woorden en praat soms met twee woorden. Maar ja, aan lengte kan je weinig doen.

één jaar geleden

Zo lief al die kleintjes. Mijn dochter heeft het tegenovergestelde. 2 maanden terug voor het laatst gemeten en toen was ze 84 cm en woog ze 10kg. Ze is dus erg lang maar wel aan de lichte kant voor haar curven.

één jaar geleden

Ja hier ook. Twee maanden geleden was ze 78 cm en 8,3 kilo. Ze is van 4 mei, maar het is ook haar bouw. Aan de kant van mijn man zijn ze lang en dun en een snelle spijsvertering. We lopen ook bij de kinderarts voor controle om het in de gaten te houden.

één jaar geleden

Onze dochter van 16 mei, ongeveer 9 kg en 72cm. Ze heeft geen grote eetlust, dus dat baart ons wel zorgen... Ze wordt weer officieel gemeten met 2 jaar en dan zullen we zien ☺️

één jaar geleden

Hier zoontje 19 mnd, 9.6 kilo en 76 cm. Ook ukkie maar volgt netjes zijn lijn. Hier moeilijke eter / drinker als hij ziek is. En dat is helaas geregeld. Kinderarts geeft aan geen zorgen te maken omdat hij zijn lijntje nu goed volgt.

één jaar geleden

Oh wat zou ik dat fijn vinden 🙈🤭 Begrijp me niet verkeerd, ik ben verzot op mn dochtertje maar ze is altijd een bollie geweest 😅 19 maanden, ruim 86 cm & 14 kilo 😮‍💨 zeker nu ik zwanger ben is dat echt heeel zwaar 😅