31 Reacties

één jaar geleden

Ja hier ook! Onrustig, veel huilen, overstrekken, met beentjes schoppen, niet slapen, veel spugen. Kinderarts heeft kma vastgesteld na provocatietest.

één jaar geleden

Nav een huidtest is net bij ons meisje koemelkallergie vastgesteld. Zo blij met een allergoloog en diëtiste die ons wel serieus namen ipv de huisarts die ons al maanden afwees! Nu gaat er een hele nieuwe wereld voor ons open... Tips voor koemelk vrije tussendoortjes? En maaltijden? Wij eten best veel met koemelk, boter, kaas etc kwam ik achter ;)

één jaar geleden

Reactie op Baby0703

Nav een huidtest is net bij ons meisje koemelkallergie vastgesteld. Zo blij ...
Je kan in maaltijden tegenwoordig alles vervangen. Is haver kookroom, haver crème fraiche en nog veel meer. Tussendoortjes zijn er zeker op jonge leeftijd heel veel. Omdat ze nog geen koekjes eten. Maisstengels, rijstwafeltje en dergelijke. Altijd opletten op de verpakking. Aangezien in sommige knijpzakjes en potjes ook melk zit.

één jaar geleden

Reactie op Baby0703

Nav een huidtest is net bij ons meisje koemelkallergie vastgesteld. Zo blij ...
Er zijn veel koemelkvrije alternatieven voor kaas, ed... Voor melk kun je gewoon de voeding van je kindje gebruiken in de maaltijden. Verder is het inderdaad etiketten lezen. Hier nog niet zoveel tussendoortjes naast 2* fruit. Droog toastje wel eens, maar meer nog niet.

één jaar geleden

Hoe gaat het bij jullie met de KMA? Hier ging het met Pepti heel goed, zo goed dat we mochten provoceren volgens de melkladder. Dit ging goed, tot we met yoghurt gingen beginnen. Hij kreeg eerst wat meer exceem in z’n gezicht. De afgelopen 4 nachten waren vreselijk, er werd weer gekrijst van de pijn. We stoppen dan ook met provoceren.

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Hier kon ze echt niet tegen Kruidvat opvolgmelk naar mijn idee. Heb nu ande ...
Ik heb het idee dat dit bij mijn zoontje ook het geval is. Welke opvolgmelk gebruik je nu? Ik wil ook gaan wisselen namelijk.

één jaar geleden

Reactie op Babymay22

Ik heb het idee dat dit bij mijn zoontje ook het geval is. Welke opvolgmelk ...
Ik heb nu deze en nu gaat het heel goed

één jaar geleden

Hier, Klachten waren: Veel huilen/gillen van de buikpijn Verstopt Veer scheetjes laten Borstvoeding op een gegeven moment weigeren Knorren Piepend ademhalen Uitslag Overstrekken Bellen blazen Veel speeksel Niet meer lachen Hier begon het allemaal net na de kraamweek.

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Ik heb nu deze en nu gaat het heel goed
Dan ga ik dat eens uitproberen! Zoontje heeft nu zo’n enorme buikpijn, constant scheten laten in de avond, overstrekken en dan weer helemaal in trekken in bed. Het is echt zo zielig en hij raakt er ook echt door gefrustreerd waardoor de nachten echt drama zijn. Hopelijk doet dit iets

één jaar geleden

Reactie op Babymay22

Dan ga ik dat eens uitproberen! Zoontje heeft nu zo’n enorme buikpijn, cons ...
Succes! Hopelijk helpt het!

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Succes! Hopelijk helpt het!
Echt een top tip! Alles gaat veel beter, nooit meer kramp, overstrekken of buikpijn en hij slaapt door. Dankjewel!