13 Reacties

4 jaar geleden

Pasty, omdat ik gierig ben heb ik gewoon twee gaten geknipt in een goedkope bh zonder vulling! En ja, ik zou het zo weer doen! Geen spijt van!

4 jaar geleden

Ik heb ook in een oude bh 2 gaten geknipt werkt perfect.

4 jaar geleden

Ik heb deze bij Ali besteld, is hetzelfde als Medela ibetyouibetyou € 6,36 28%OFF | 2020 Nieuwe Moederschap Beha Katoen Beha Voor Verpleging Push Up Handen Gratis Borstkolf Moederschap Borstvoeding Beha Ondergoed Hot https://a.aliexpress.com/_vBQrXP

4 jaar geleden

Ik heb deze bij Ali besteld, is hetzelfde als Medela ibetyouibetyou € 6,36 ...
Binnen 15 dagen gegarandeerd bezorgd zit bij de prijs in, ik had de mijne binnen 1 week

4 jaar geleden

Ik heb ook 2 gaten in een sport bh geknipt. Super chill

4 jaar geleden

De lactatie kundige liet mij zien hoe ik mn gewone voedingsbh van de hema om de kolf heen vast kan maken. Blijft prima zitten.

4 jaar geleden

Dan ga ik ook maar eens knutselen, morgen ff naar zeeman ofzo. Heb nl alleen bhs met voorgevormde cups en moet denk ik wel een bh zijn die strak zit en anders kan ik altijd nog die van ali bestellen.

4 jaar geleden

Reactie op Ber22

De lactatie kundige liet mij zien hoe ik mn gewone voedingsbh van de hema o ...
Ff gegoogled of ik filmpje kon vinden, helaas niet. Geen idee hoe ik dat voor elkaar zou krijgen, maar ik heb misschien ook ander soort voedings bh

4 jaar geleden

Reactie op Jaroki

Ff gegoogled of ik filmpje kon vinden, helaas niet. Geen idee hoe ik dat ...

4 jaar geleden

Ik heb gewoon een gat in een oude bh van de Primark geknipt 🤣 ideaal en zo wordt die ook nog eens gebruikt 🤣

4 jaar geleden

Oeh dat ga ik morgen proberen

4 jaar geleden

Reactie op Val2006

Ik heb ook 2 gaten in een sport bh geknipt. Super chill
Ik ook!

3 jaar geleden

Helemaal top dit👍🏼💪🏼