11 Reacties

3 jaar geleden

In een kleedhokje als je het even vraagt?

3 jaar geleden

Misschien in de auto, als je die hebt. Doe ik ook als ik een dagje uit ben, maar een specifieke plek kan ik zo niet bedenken

3 jaar geleden

Ik ken Nijmegen goed, maar nooit zelf gekolfd. Ik weet wel dat de pashokjes op de kinderafdeling van de C&A vaak erg rustig zijn. Ik heb mijn zoontje daar ook wel eens verschoond. Niet ideaal, maar mss wel een optie

3 jaar geleden

En nu ik er zo over nadenk, eigenlijk belachelijk dat je zo moet zoeken om zoiets natuurlijks te kunnen doen 😞

3 jaar geleden

Is er geen prenatal in het centrum? Daar kan het altijd wel dacht ik… of weet niet hoelang je kolft maar toilet ergens? Ik heb het laatst gewoon in het openbaar gedaan trouwens, voedings doek eroverheen en gaan met die banaan 😂

3 jaar geleden

Oké! Ik heb helaas geen handkolf, wat het misschien wat makkelijker kan maken. Heb een elektrische en dat maakt ook wel wat geluid 🫣 Maar wellicht in de auto. Het is inderdaad jammer dat er geen speciale plekken voor zijn ofzo. Er is wel een site van het Voedingscentrum waar je kunt zien waar borstvoedingsvriendelijke plekken zijn!

3 jaar geleden

Ik weet niet of je inmiddels een locatie hebt gevonden. Maar wil je ff veel plezier wensen voor morgen! Geniet ervan, even lekker eruit 😀

3 jaar geleden

Reactie op Marijntje333

Ik weet niet of je inmiddels een locatie hebt gevonden. Maar wil je ff veel ...
Dat is lief, dank je wel! Ik ga denk inderdaad in de auto of een pashokje doen. Is even niet anders!

3 jaar geleden

Hoe was het in Nijmegen? En hoe ging het kolven? Ik woonde vroeger in Nijmegen, bij mijn ouders. Nu in Bergharen, anders had ik ons huis aangeboden daarvoor. Ik ben weleens wezen winkelen in Nijmegen, maar toen had ik mijn kinderen mee.

3 jaar geleden

Het was een leuk middagje! Heb gekolfd op de invalidentoilet bij La place😅 Was helaas even niet anders. Hopelijk komen er wat meer mogelijkheden in de steden hiervoor. Lief dat je dat had aangeboden!

3 jaar geleden

Reactie op Cfoodie

Het was een leuk middagje! Heb gekolfd op de invalidentoilet bij La place😅 ...
Fijn dat het een leuke middag was! En helemaal mee eens dat er meer gelegenheden moeten komen. Geldt trouwens ook voor het verschonen.