11 Reacties

één jaar geleden

Je kan altijd even bellen, dan hoor je wel of het nog "zin" heeft Verder snap ik je heel erg goed dit zijn kwalijke zaken. Sterkte met je dochter. Hoe gaat het nu met haar?

één jaar geleden

Ik zou zowiezo even bellen. Al is het voor een dubbel check. Ook voor je eigen gerustheid. Anders blijf je maar denken en malen.

één jaar geleden

Zeker even bellen inderdaad, gewoon voor de zekerheid. Sterkte met je kleine meid! En ik zou ook zeker boos worden als mij zoiets pas achteraf verteld zou worden!

één jaar geleden

Wow ik zou echt boos zijn!!! Zou ook altijd bellen bij twijfel

één jaar geleden

Bedankt. Ik ga maandag maar even bellen gelijk. Het gaat verder goed met haar, maar merkte wel dat ze niet helemaal haar zelf was. Terugweg in de auto was ze muisstil dat ik af en toe echt even haar riep om te horen of ze nog wel reageerde. Normaal kletst ze dan wel of is ze een beetje aan het jammeren. Thuis was ze heel aanhankelijk, hele tijd bij ons gezeten en ook heel rustig. Met naar bed brengen was ze gelijk stil en sliep ook meteen terwijl het normaal altijd wel huilen is.

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Bedankt. Ik ga maandag maar even bellen gelijk. Het gaat verder goed met ha ...
Ik zou zelf denk ik alsnog even de huisartsenpost in het ziekenhuis bellen. Misschien dat ze tixh even gecontroleerd dient te worden

één jaar geleden

Reactie op Krista77

Ik zou zelf denk ik alsnog even de huisartsenpost in het ziekenhuis bellen. ...
Ik zou zelf ook meteen bellen voor de zekerheid

één jaar geleden

Mijn man heeft dit een keer met z’n dochter meegemaakt.. heel eng! Hij was meteen naar het ziekenhuis gereden. (Hij dacht dat ze was overleden, zo heftig kan het dus lijken). Dus dat je schoonmoeder je niet meteen gebeld heeft vind ik echt kwalijk en ik zou ook zeker boos zijn. En ik zou de hap bellen.. just in case.. sterkte

één jaar geleden

Toevallig gisteren een ehbo cursus voor baby's en kinderen gedaan. Hier kwamen koortsstuipen ook aan bod inclusief filmpje. Echt wel heftig om te zien (hoewel vaak ongevaarlijk). Onbegrijpelijk dat jouw schoonmoeder jou achteraf pas informeerde. Advies is inderdaad wel om 112 of huisarts te bellen voor advies bij koortsstuip of er na. Kleine kindjes worden soms nog een nachtje opgenomen ter controle. Zou zeker nog even bellen voor de zekerheid.

één jaar geleden

Ik heb de volgende dag nog even gebeld. Ze had nog wel koorts rond de 38,5 graden. Als het opliep moest ik terugbellen, maar gelukkig bleef het zo en volgende dag was de koorts weer weg.

één jaar geleden

Hier beide kindjes met koortsstuipen. Oudste kindje is inmiddels 3 en er zo goed als overheen gegroeid. Heeft denk ik zo’n 12 keer al een koortsstuip gehad. De jongste van bijna 1 heeft ook 2 keer een koortsstuip gehad. Als de koortsstuip komt, kleintje op zijn of haar zij leggen. Meestal stopt de koortsstuip na 5 min maar blijven ze daarna nog suf en heel moe. Wij bellen vaak ook de huisarts daarna of de huisartsenpost om de kinderen te laten checken. Inmiddels hebben wij standaard een medicijn in huis mochten ze niet binnen 5 min uit de stuip komen. Advies van de kinderarts is elke 6 uur paracetamol geven om de temperatuur stabiel te houden bij koorts. Het is een super naar gezicht en bij twijfel altijd gewoon 112 bellen hoor!