9 Reacties
3 jaar geleden
Wat is de kamertemperatuur? Staat het bedje bij een open raam? Naast koud hoofdje ook koude handjes?
3 jaar geleden
Nou hij heeft al wel veel aan, de winter is nog niet begonnen...dan is het waarschijnlijk wel erg koud in de kamer? Misschien het bedje zo ver mogelijk van het raam ivm kouval, een klamboe of voor het slapen de kamer een beetje verwarmen? Ik zou iig niet nog meer laagjes aan doen
3 jaar geleden
Als baby's slapen (of bijna in slaap vallen) wordt hun voorhoofd heel koud. Volgens mij is dat normaal. Mijn beide kindjes hebben dat
3 jaar geleden
Wordt de baby er wakker van? Ik zit een beetje met hetzelfde. Als mijn baby s nachts wakker wordt heeft ze hele koude handjes. Ze speelt dan even met mijn hand (ze slaapt naast mijn bed dus ik gooi m'n arm gewoon over de rand 馃槄) en ze slaapt weer verder. Soms wordt ze niet wakker en dan heeft ze 's ochtends koude handjes, maar zodra ze even wakker is warmt alles op. Ze voelt ook lekker warm op haar lijfje in haar slaapzak direct als ze wakker wordt. Ik laat het nu maar zo. Ze draagt een dik slaapzakje met mouwen, korte mouw romper en een boxpakje (lange mouwen, lange pijpen, niet te dik)