Hi Mommy’s
Ons zoontje (1) heeft krullen wij gebruiken nu gewoon zwitsal shampoo voor zijn haar maar ik merk dat dat steeds minder helpt tegen de klitten dus wil ik graag overstappen op iets anders wat goed is voor zijn krullen en tegen de klitten helpt nu zullen er vast nog meer kindjes zijn met krullen en wou ik graag weten wat jullie dan gebruiken voor het haar van jullie kindje 😊
Ik volg! Dochter met krullen en ben echt opzoek ook naar hoe ik de krullen mooi kan houden ipv snel pluizig... Gebruik nu ook zwitsal shampoo en de haarlotion maar nu het wat langer wordt is dit niet echt goed meer te doen..
Hier een mama met veel krullen, kindjes helaas niet😔.
Verdiep je eens in de cg methode. Dit is speciaal voor krullend haar. bepaalde shampoos zitten alcohol en sulfaten in, deze drogen het haar extra uit waardoor je meer pluis krijgt..
shampoo voor baby’s is eigenlijk nog niet eens nodig. Baby’s maken nog niet tot nauwelijks talg aan en dat is waar het haar vet van wordt, gewoon met water afspoelen is dus al voldoende en beter voor het haar.
Niet wassen met shampoo maar alleen met water en dan conditioner van Zwitsal. Kun je ook overdag een heel kleine beetje van in doen met water als leave in. Als het haar langer wordt kun je de verdere cg methode proberen. Voor nu zou ik niet veel meer er in doen aangezien ie nog zo jong is.