10 Reacties

één jaar geleden

Ik volg! Dochter met krullen en ben echt opzoek ook naar hoe ik de krullen mooi kan houden ipv snel pluizig... Gebruik nu ook zwitsal shampoo en de haarlotion maar nu het wat langer wordt is dit niet echt goed meer te doen..

één jaar geleden

Ik ben ook op zoek naar goede verzorging voor de krullen. Ik hoorde over deze Baby Curls van Aunt Jackie's, heeft iemand hier ervaring mee?

één jaar geleden

Ik gebruik Yari

één jaar geleden

Reactie op jalisha1996

Ik gebruik Yari
Of baby curls

één jaar geleden

Reactie op El90

Ik ben ook op zoek naar goede verzorging voor de krullen. Ik hoorde over de ...
Ja! Pluis verdwijnt hierdoor en mijn dochter krijgt echt een bos met krullen ervan😍

één jaar geleden

Het beste is om krullend haar niet met shampoo te wassen of alleen als het heel vies is. Het zal dan een stuk minder pluizen!

één jaar geleden

Reactie op El90

Ik ben ook op zoek naar goede verzorging voor de krullen. Ik hoorde over de ...
Mijn dochtertje heeft krullen ik gebruik deze vind em voor de prijs prima gebruik ook de gel van zwitsal zodat het goed blijft zitten en niet pluist

één jaar geleden

Hier een mama met veel krullen, kindjes helaas niet😔. Verdiep je eens in de cg methode. Dit is speciaal voor krullend haar. bepaalde shampoos zitten alcohol en sulfaten in, deze drogen het haar extra uit waardoor je meer pluis krijgt.. shampoo voor baby’s is eigenlijk nog niet eens nodig. Baby’s maken nog niet tot nauwelijks talg aan en dat is waar het haar vet van wordt, gewoon met water afspoelen is dus al voldoende en beter voor het haar.

één jaar geleden

Niet wassen met shampoo maar alleen met water en dan conditioner van Zwitsal. Kun je ook overdag een heel kleine beetje van in doen met water als leave in. Als het haar langer wordt kun je de verdere cg methode proberen. Voor nu zou ik niet veel meer er in doen aangezien ie nog zo jong is.