26 Reacties
4 jaar geleden
https://www.puurenfit.nl/academie/gezonde-voeding/de-beste-flesvoeding/
Misschien heb je hier wat aan
4 jaar geleden
Ik gebruik nan evolia voor bij borstvoeding bij te geven, en helemaal in begin gaven we ook nan HA omdat de borstvoeding niet opgang was.
Lost allemaal heel goed op
4 jaar geleden
Wij zijn juist overgestapt van Kruidvat eigen merk naar Nutrilon. Al in de kraamweek. Onze dochter deed het de eerste paar dagen goed op de Kruidvat voeding, maar daarna niet meer;erg hongerig en niet verzadigd.
Zowel de kraamhulp als vk gaven aan vaker te zien. Sinds we Nutrilon gebruiken hebben wij een tevreden meisje.
Jammer voor de portemonnee, maar een tevreden kindje gaat voor!
4 jaar geleden
Ik gebruik de flesvoeding van Etos, ben er erg tevreden over! Heb eerst borstvoeding gegeven en mijn zoontje heeft de eerste weken veel last gehad van krampjes, was bang dat het door deze kunstvoeding erger zou worden, maar hij reageert er heel goed op. Het lost goed op en hij drinkt het gelijk prima.
4 jaar geleden
Als je graag naar een huismerk over wilt stappen, maar geen voorkeur hebt dan zou je kunnen overwegen om naar het huismerk van je eigen supermarkt over te stappen. Puur uit gemak dat je altijd even een pak kan kopen. Wij gebruiken Kruitvat eigen merk en ben hartstikke tevreden, maar soms is het wel even goed plannen om voldoende in huis te hebben of de trip te maken. Ligt niet om de hoek voor ons namelijk.
4 jaar geleden
Reactie op Sofysio
Als je graag naar een huismerk over wilt stappen, maar geen voorkeur hebt d ...
Om deze reden hebben wij nu Jumbo huismerk gekocht. Als de Nutrilon doos op is gaan we hiermee starten. Hopelijk is dit fijne voeding want dat gaat geld schelen en stop je gewoon in je winkelkarretje! Drogisterij is hier niet om de hoek.
4 jaar geleden
Wij gebruiken Kruidvat eigen merk. Super tevreden over. Kleine man groeit goed🥰
4 jaar geleden
Ik gebruik nutrilon om 2 redenen.
1 het is overal te koop. Niet afhankelijk van 1 winkel.
2 wij bleven na de bevalling nog een paar dagen in het ziekenhuis en daar kreeg ze nutrilon. Ben het daarom blijven gebruiken.
Maar de keuringsdienst van waarde heeft er een goede uitzending over. De samenstelling van de voeding voor 0-6 is voor elk merk hetzelfde, want dit is wettelijk vast gelegd. In theorie zou het dus geen bal moeten uitmaken. Behalve dat je het merkt in je portemonnee. Toch hoor ik ervaringen dat baby's op het ene merk beter reageren dan op het andere.