5 Reacties
10 maanden geleden
Hier momenteel ook weer maar ze is ook superverkouden en ik denk dat er nieuwe kiezen onderweg zijn
10 maanden geleden
Hier ook , kwijlt los door zijn slabbetjes heen..Mooie kleren aandoen kan niet want ze zijn zo doorweekt.. Al bij NKO geweest maar die zeggen weinig te kunnen doen.. Begin het een beetje lastig te vinden merk ik 🙊
10 maanden geleden
Reactie op lauraheirweg
Hier ook , kwijlt los door zijn slabbetjes heen..Mooie kleren aandoen kan n ...
Balen hè.. 't is niet alleen tijdens doorkomen van tanden/ kiezen, maar altijd. Ik trek hem wel mooie kleren aan, alleen altijd mét een mooie slab.. Aan de ene kant is het niet anders, als dit het ergste is dan teken ik ervoor. Maar een mooie foto zonder slabber of een dikke kus zonder kwijl is ook wel eens fijn haha!
10 maanden geleden
Hier ook, kan m zonder slab altijd wel een keer omkleden. Is dan echt tot door z'n romper heen nat. Het zit echt overal op de grond, speelgoed etc. Zeker als hij geconcentreerd bezig is dan lijkt t nog harder te lopen..
Z'n mond motoriek is prima, maar het lijkt wel of hij gewoon vergeet te slakken ofzo. Hoop zo dat dit ooit is ophoudt, ben er ondertussen wel een beetje moe van 😫