59 Reacties
4 jaar geleden
Ik laat mijn zoontje een kleurplaat inkleuren met daarop: ik word grote broer. Deze mag hij dan aan de opa's en oma's geven.
Ook hebben we een fotoboek gemaakt van onze vakantie. Op de laatste bladzijde is een positieve zwangerschapstest te zien.
Bij onze eerste hebben we onze familie uitgenodigd om soep te komen eten. Onderin de soepkom stond dat ik zwanger ben.
Op mijn werk heb ik een rebus gemaakt en tijdens een vergadering laten zien.
Dit keer ga ik zelf een shirt dragen met daarop dat ik zwanger ben.
4 jaar geleden
Bij ons zoontje hebben we een logeerkoffertje gemaakt voor de opa’s en oma’s met een knuffel, romper en speentje. Voor de zussen en hun gezin een fotolijst met een gedichtje erin waaruit bleek dat we een kindje kregen.
Op het werk heb ik toen taart getrakteerd met de tekst eet op, ik wil niet als enige dik worden! En een echo foto.
Nu trekken we ons zoontje een T-shirt aan met Team ‘achternaam’ eronder staat klein dat hij grote broer wordt.
Nu wil ik op het werk iets anders doen maar heb nog geen idee!
4 jaar geleden
Wij willen wijn- en bierglazen gaan laten graveren met daarop opa / oma en misschien ook voor de aanstaande ooms en tantes. Mijn vriend en ik houden wel van een lekker glas bier of wijn dus we vonden dit wel toepasselijk.
4 jaar geleden
Bij mijn zoontje had ik dit gemaakt (in een fotolijst ) en ingepakt. Nu ga ik iets doen met een shirt met “Big Brother” van de H&M. Moet nog even bedenken wat precies.. ik dacht misschien een foto van hem maken en inlijsten. Of gewoon zo binnen laten lopen.

4 jaar geleden
Wij zijn nu zwanger van het aller eerste klein kindje en neefje/nichtje van de familie aan beide kanten.
Wij gaan de toekomstige ooms en tantes het vertellen doormiddel van een leuke mok, gewoon als de niks vermoedend langs komen, ze koffie aanbieden en dan de mok voor ze neerzetten en zien of ze het in de gaten hebben, vooral omdat elke andere vorm van verrassing ze het meteen weten omdat iedereen weet dat we ermee bezig zijn.
Voor de aankondiging voor opa en oma hebben gaan wij een taart gebakken gezien 2 dagen laten jarig zijn. Waarbij we het midden vullen met muisjes, als de taart wordt aangesneden zullen de muisjes eruit stromen.

4 jaar geleden
Wij gaan het hier mee doen 🥰 mijn ouders krijgen het bordje: Jullie worden opa en oma. Het is hun eerste kleinkind.
Mijn schoonouders de andere want het is kleinkind nummer 5 maar wel de eerste met hun achternaam.
En het grote bord ga ik als aankondiging gebruiken voor de rest van de wereld haha 😋

4 jaar geleden
Reactie op Laura183
Wat leuk! Hoe heet de trui? Ik kan hem niet vinden
Je kunt een sweater nemen en daar een naam op bedrukken daarvan heb ik geen naam maar grote zus gemaakt. Je hebt dit model en ook een model met zakken. 'Oversized sweater' misschien werkt de link hier wel....
https://www.zara.com/NL/nl/oversize-sweatshirt-met-zakken-p01880351.html?v1=129436579&v2=1888733&utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_Android&utm_source=red_social_movil
4 jaar geleden
4 jaar geleden
Wij gaan het onze ouders vertellen door dit boek te bestellen: https://www.yoursurprise.nl/gepersonaliseerde-boeken/volwassenen/from-lucy/raad-eens?channable=00eb7169640033323331373443&artikelcode=323174&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=shopping_feed_organic&utm_content=free_google_shopping&gclid=CjwKCAjwp_GJBhBmEiwALWBQk7v_-GLVlOt9rmKBnh4BVeD32sEMCyIS01TD6ZzNSW78Oygq3QpKExoCS0YQAvD_BwE
4 jaar geleden
Reactie op ingesss
Waar heb je dit laten maken?? Mooi!
Via deze website:
https://www.by-juul.nl/ 😍 ben al jaren fan van hun 🤗 en nu eindelijk voor mijn eigen zwangerschap kunnen gebruiken 😄