14 Reacties

4 jaar geleden

Volg!

4 jaar geleden

Ik volg ook ff

4 jaar geleden

Ik heb daar geen ervaring mee maar zo te zien zit de verlichting onder de hoes, dus dan kun je lijkt me gewoon een lichtsnoer voor buiten gebruiken. Voor de zekerheid dat enigszins waterdicht is, want in principe komt er onder de hoes geen water. Toevallig nog een bevalbad nodig? Ik heb er nog 1 te koop 😅

4 jaar geleden

Ik heb daar geen ervaring mee maar zo te zien zit de verlichting onder de h ...
Ja klopt deze zit onder de hoes maar ik wilde dus inderdaad weten wat de verschillende opties zijn. Ik koop geen bad maar "huur" hem met hoes van mijn praktijk. Wel bedankt voor je aanbod. Was het voor jou een fijne ervaring?

4 jaar geleden

Reactie op PKN

Ja klopt deze zit onder de hoes maar ik wilde dus inderdaad weten wat de ve ...
Ja, slim hoor.. Ik had hem heel enthousiast gekocht tijdens mijn eerste zwangerschap maar dat werd een keizersnede dus daarna mocht ik nooit meer thuis bevallen... Ben in bad begonnen met de bevalling en dat was echt heel fijn. Het warme water verlicht de pijn en ik kon het prima aan daardoor.. zou het iedereen aanraden 🙂

4 jaar geleden

Ik heb daar geen ervaring mee maar zo te zien zit de verlichting onder de h ...
Hoeveel vraag je ervoor?

4 jaar geleden

Reactie op Lennekes

Hoeveel vraag je ervoor?
Het is deze.. voor 100 euro mag hij weg

4 jaar geleden

Ik weet niet of je in de Vrije Geboorte groep zit op Facebook, maar daar is deze vraag laatst nog gesteld. Kun je tips terugvinden via de zoekfunctie 🙌

4 jaar geleden

Reactie op Melanievera

Ik weet niet of je in de Vrije Geboorte groep zit op Facebook, maar daar is ...
Ik heb helaas geen Facebook. Anders had ik graag gekeken.

4 jaar geleden

Reactie op PKN

Ik heb helaas geen Facebook. Anders had ik graag gekeken.
Heb voor je gekeken en een aantal raden fijne lichtjes aan die werken op batterij bijv van de action. Met zo'n dun ijzeren lichtsnoertje. Het batterijdoosje kan je (afgedekt) langs de rand leggen. Lichtjes zelf onder de hoes, voor een zacht effect. Iemand noemt ook nog fairylights. Kerstlichtjes of zo'n dikkere led slang vinden sommige alsnog te fel licht. Zoutlamp komt ook (aanvullend) als prettig voorbij.

4 jaar geleden

Reactie op Melanievera

Heb voor je gekeken en een aantal raden fijne lichtjes aan die werken op ba ...
Aah dankjewel voor de moeite. Ik ga het even opzoeken. Heel lief van je!🥰 Wordt heel erg gewaardeerd.

4 jaar geleden

Het is deze.. voor 100 euro mag hij weg
Is dit bad nog beschrikbaar?

4 jaar geleden

Reactie op Manonxdijkstra

Is dit bad nog beschrikbaar?
Ja, zeker. Stuur me maar je Facebook of Instagram als je die hebt, dan kunnen we er verder contact over hebben

4 jaar geleden

Ja, zeker. Stuur me maar je Facebook of Instagram als je die hebt, dan kunn ...
Mijn insta is manonvandeleur