14 Reacties
één jaar geleden
Aaaah wat sneu 😳 merk je dat hij er veel last van heeft?
Ehm misschien naar beneden 'trekken' (voorzichtig hoor) ipv naar voren? Of met iets glads insmeren en het dan proberen? Bv kokosolie of zijn tandpasta of olijfolie oid?
Heel veel succes 🍀🍀
één jaar geleden
Reactie op Minimi 1 En 2
Aaaah wat sneu 😳 merk je dat hij er veel last van heeft?
Ehm misschien naa ...
Ik merk niet zo zeer dat hij last heeft, maar hij merkt wel van dat er iets "anders" is in zijn mond, maar houdt zich zo sterk :( Maar hoe naar beneden trekken? Ik voel het ook dat ik het niet zo durf :( paar keer geprobeerd maar het zit zo vast.. en hij heeft pijn als ik wil kijken, dan is het huilen huilen
één jaar geleden
Zou zelf niet er aan gaan zitten maar even langs de tandarts!!
één jaar geleden
Reactie op Cevay
Kan een tandarts dan dit oplossen? Mijn tandarts heeft het druk zal pas dan ...
Vriendin van mij haar dochtertje was ook gevallen en was ook iets met dat riempje daar en die moest dus bij de tandarts komen!! Ze hebben wel echt spoedafspraken hoor! Zou morgen ochtend gelijk bellen en het bespreken!!
Snap dat je stress erom!!
Maar mijn advies is gewoon tandarts bellen en ze hebben spoedafspraken!
één jaar geleden
Reactie op Cevay
Okey dan ga ik dat morgen doen dankjewel 🥺🥺 was het goed gekomen met haar ...
Ja gelukkig wel!!
Probeer wat te slapen en morgen bellen laat je het even weten!!!
één jaar geleden
Hoe is het? Heb je al gebeld?
Mijn dochter is ook gevallen maandag en heb precies dit idee alsof het lipriempje vast zit zoals jij omschrijft! Ik was naar de dokter geweest omdat de tand ook door de lip was gegaan, maar de huisarts zei dat alles oké was en heeft niks gezegd over het lipriempje?
Ik heb verder afgewacht en dacht ik kijk hoe het eruit ziet als de zwelling weg is en of ik dan evt iets ermee kan … ze stribbelt ook tegen en huilt toen ik het maandag wilde doen dus heb de hoop dat het vanzelf goedkomt,
Ik ben dus benieuwd wat jouw tandarts zegt!