12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier net hetzelfde probleem 馃槄 loopwagentje gaat te makkelijk vooruit en kan ze niet volgen... hier zit ze soms in een loopstoel waar ze heel goed mee vooruit geraakt en niet valt 馃槄 Heeft al paar keer poging gedaan om zelfstandig te lopen maar ze is eens goed gevallen en nu durft ze niet meer zonder steun/hand te lopen...

茅茅n jaar geleden

Wij hebben er gewichten in gelegd. Mocht je geen losse gewichten hebben misschien wat zware boeken of zware pan?

茅茅n jaar geleden

Onze loopwagen is zelf niet heel zwaar, maar we hebben hem vol met grote houten blokken waardoor hij niet meer omklapt of te snel rijd als mijn zoontje er achter loopt. Bij een vriendin heb ik een loopwagen wel eens gezien gevuld met boeken zodat het zwaarder werd.

茅茅n jaar geleden

Plakband tussen de wielen schijnt ook te helpen. Moet ik zelf nog uittesten.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben er 1 van vtech. Die is door dr 1e heel veel gebruikt en bij de 2e ook al heel veel!

茅茅n jaar geleden

Vtech! Je hebt verschillende standen op de wielen zitten waardoor hij zwaarder is om te duwen en dus niet weg rolt. Ik vond hem afschuwelijk maar ik zweer erbij. Echt een geweldig ding!

茅茅n jaar geleden

Hier ook een loopwagen van vtech kleine meid is er 2 keer mee gevallen tranen met tuiten grote drama Queen. Wil er nu niks meer van weten aan handje lopen wil ze nog wel en ze loopt om de tafel of van de tafel naar de box. Sinds gisteren heeft ze de looptractor ( hele kleine model echt iets voor deze leeftijd) van haar broer ontdekt Hier kan ze op zitten en als ze dan ook nog haar beentjes gaat af zetten gaat ze naar voren.. ze heeft hier de grootste lol mee.. haar broer wou ook niks van de vtech weten liep met 15 maanden opeens door de kamer

茅茅n jaar geleden

Reactie op Gigix

Vtech! Je hebt verschillende standen op de wielen zitten waardoor hij zwaar ...
Klopt. Gaat perfect hier. Vtech: wieltjes op stand 1 en de hele kamer door

茅茅n jaar geleden

Wij hebben 鈥榤 van Little Dutch en destijds vol gelegd met flessen water. Werkte top! Langzaam steeds meer eruit gehaald en toen ging het top!

茅茅n jaar geleden

Janbibejan loop auto van hout! Op marktplaats wel te vinden, toevallig bij de kringloop gescoord enorm stevig

茅茅n jaar geleden

Super bedankt voor alle tips!! Ik ga er naar kijken

茅茅n jaar geleden

Ik heb de wieltjes strakker vastgemaakt en toen ging het ook stroever en kon hij zelf lopen