19 Reacties

2 jaar geleden

Ook een buikslaper hier, gebruik geen luierbroekjes maar ik ben tevreden over de luiers van bonbebe (Dirk) en de Lidl.

2 jaar geleden

Wij gebruiken al vanaf maat 3 luierbroekjes voor de nacht, wij hebben een jongetje van en ook een buikslaper. Hier lekt die door alle andere luierbroekjes dan pampers heen ‘s nachts..

2 jaar geleden

Ik had deze problemen ook met mijn dochter ze slaapt vaak op haar buik Ik gebruik pampers harmonie die werkt perfect ik ben zeer te vreden

2 jaar geleden

Mijn zoontje had hiet ook last van. Hij heeft nu Luiers maat 4. In de nacht doe ik nu een gewone luier maat 4+ en een luierbroekje maat 4 eroverheen. Dan gaat het goed. Ik gebruik de pampers maar koop ze altijd in de aanbieding.

2 jaar geleden

Bij ons werkt voor de nacht een maat groter heel goed. Ook vinden wij pampers baby dry echt heel fijn. Wij gebruiken nu maat 6 voor onze zoon van 11,5 kg.

2 jaar geleden

Reactie op Gigix

Bij ons werkt voor de nacht een maat groter heel goed. Ook vinden wij pampe ...
Maar die van AH eigen merk vinden wij naast de pampers erg fijn!

2 jaar geleden

Hier maat 4+ kruidvat overdag, maar die zijn snachts niet voldoende. Voor de nacht de pampers night pants maat 4, werkt voor ons perfect en ook een buikslaper! Wij kopen de pampers in duitsland, stuk goedkoper, maar die mogelijkheid moet je natuurlijk wel hebben.

2 jaar geleden

Luier broekjes zijn hier helemaal vreselijk. Ze lekt sowieso s nachts snel door maar met luierbroekje aan gegarandeerd dooegelekt, ook overdag... ik blijf mooi bij luiers

2 jaar geleden

Hier ook een buikslaper en hier werkt t (na lang zoeken) om kruidvat luiers maat 5 achterstevoren aan te trekken en het randje bij d'r buik naar binnen te vouwen voor wat extra bescherming. Nu nog maar een enkele keer doorgelekt. Hopelijk heb je hier wat aan!

2 jaar geleden

Ik heb altijd luier broekjes van de etos, bevallen me super eigenlijk nooit ongelukjes mee.

2 jaar geleden

Reactie op Heidi0808

Ik heb altijd luier broekjes van de etos, bevallen me super eigenlijk nooit ...
Nu ook een pakje gehaald om te proberen en niet doorgelekt!!

2 jaar geleden

Hier een jongen van bijna 17 maanden en 13kg. Buikslaper en draait ook geregeld heen en weer in de nacht. Hebben grotere etos luier maat 5+ en broekje maat 6 eroverheen, maar nog steeds gigantisch doorlekken (vooral aan de zijkant) waardoor romper, pyjamabroek en slaapzak elke ochtend helemaal nat zijn. De luier is helemaal verzadigd. Iemand ervaring met een wasbaar optrekbroekje over een wegwerpluier heen? Heb het gevoel dat een ander merk luier tegen deze enorme hoeveelheid plas niks uit gaat maken..

2 jaar geleden

Reactie op Lein1

Hier een jongen van bijna 17 maanden en 13kg. Buikslaper en draait ook gere ...
Ah vervelend zeg!!

2 jaar geleden

Reactie op Lein1

Hier een jongen van bijna 17 maanden en 13kg. Buikslaper en draait ook gere ...
Ja zeker ervaring! Werkt hier top! Luierbroekje en daaroverheen een wasbare luier mét zon inlegding voor die luiers en 0 doorlekken meer gehad! Echt een aanrader!

2 jaar geleden

Wij verschonen hem vaak nog voor we zelf gaan slapen. Daar slaapt hij meestal door heen. Maar dan red hij t wel tot de ochtend.

2 jaar geleden

Onze zoon lekte ook regelmatig door in de nacht. Hij is een buikslaper en kruipt/rolt zijn hele bedje door als hij slaapt. We hebben luiers maat 4 van de Etos geprobeerd en luierbroekjes maat 4 van de Etos. Uiteindelijk zijn we uitgekomen op pampers baby-dry-night pants en sinds dien is hij niet meer doorgelekt. Hoop dat je snel iets vindt wat voor jullie werkt.

2 jaar geleden

Wasbare luiers voor ons echt de uitkomt!

2 jaar geleden

Ik kan alleen de pamper broekjes aanraden de rest vindt ik niks

2 jaar geleden

Hier het zelfde met Kruidvat luiers sinds ik pants broekjes gebruik van pampers gaat het goed