19 Reacties
2 jaar geleden
Ook een buikslaper hier, gebruik geen luierbroekjes maar ik ben tevreden over de luiers van bonbebe (Dirk) en de Lidl.
2 jaar geleden
Ik had deze problemen ook met mijn dochter ze slaapt vaak op haar buik
Ik gebruik pampers harmonie die werkt perfect ik ben zeer te vreden
2 jaar geleden
Hier maat 4+ kruidvat overdag, maar die zijn snachts niet voldoende. Voor de nacht de pampers night pants maat 4, werkt voor ons perfect en ook een buikslaper!
Wij kopen de pampers in duitsland, stuk goedkoper, maar die mogelijkheid moet je natuurlijk wel hebben.
2 jaar geleden
Luier broekjes zijn hier helemaal vreselijk. Ze lekt sowieso s nachts snel door maar met luierbroekje aan gegarandeerd dooegelekt, ook overdag... ik blijf mooi bij luiers
2 jaar geleden
Hier een jongen van bijna 17 maanden en 13kg. Buikslaper en draait ook geregeld heen en weer in de nacht. Hebben grotere etos luier maat 5+ en broekje maat 6 eroverheen, maar nog steeds gigantisch doorlekken (vooral aan de zijkant) waardoor romper, pyjamabroek en slaapzak elke ochtend helemaal nat zijn. De luier is helemaal verzadigd.
Iemand ervaring met een wasbaar optrekbroekje over een wegwerpluier heen?
Heb het gevoel dat een ander merk luier tegen deze enorme hoeveelheid plas niks uit gaat maken..
2 jaar geleden
Reactie op Lein1
Hier een jongen van bijna 17 maanden en 13kg. Buikslaper en draait ook gere ...
Ja zeker ervaring! Werkt hier top! Luierbroekje en daaroverheen een wasbare luier mét zon inlegding voor die luiers en 0 doorlekken meer gehad! Echt een aanrader!
2 jaar geleden
Onze zoon lekte ook regelmatig door in de nacht. Hij is een buikslaper en kruipt/rolt zijn hele bedje door als hij slaapt. We hebben luiers maat 4 van de Etos geprobeerd en luierbroekjes maat 4 van de Etos. Uiteindelijk zijn we uitgekomen op pampers baby-dry-night pants en sinds dien is hij niet meer doorgelekt. Hoop dat je snel iets vindt wat voor jullie werkt.