25 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op Steph010101
Ik heb er eentje die hierop lijkt. Ideaal ding 😊😊

Zijn ook te koop bij Ali! Echt bizar weinig geld en kwalitatief prima!!

3 jaar geleden
Ik heb een Nuna Beebi. Gekocht omdat mijn man hier ook wel mee over straat wilde. Verder vind ik het een handige tas. Alles voor 2 kindjes past er prima in.

3 jaar geleden
Ik heb een Nuna Beebi. Gekocht omdat mijn man hier ook wel mee over straat ...
NanaBeebi*

3 jaar geleden
Ik heb de luiertas van Nuna bij de wagen gekocht. Wel wat prijzig, maar een mooie (rug)tas waar mijn man ook mee durft te lopen en past perfect bij de wandelwagen. Daarnaast heb ik voor mezelf een mom bag laten maken 🥰 in knal roze hahaha, die zal m’n man niet zo snel meenemen haha

3 jaar geleden
Ik heb een rugzak bij babydump gekocht, heel blij mee! Mijn vriend durft er ook mee rond te lopen. En nog een leuke prijs ook.
https://www.baby-dump.nl/product/tassen/468/ralph-boyer-rugzak/55130/ralph-boyer-rugzak-black/170067/

3 jaar geleden
Ik heb deze nog te koop, als je interesse hebt, laat het mij weten 😊
(Wij hebben toen meerdere luiertassen gekregen, vandaar dat ie niet gebruikt is)

3 jaar geleden
Reactie op Loeski
Ik ga een Cowboysbag The Diaper Bag kopen. Stevige tas en kan ik erna ook n ...

Wij hebben ook een cowboysbag diaper bag! Alleen dan de rugtas versie en tweedehands via Marktplaats. Scheelt toch een hoop! 💸💸💸

3 jaar geleden
Ik had een luiertas van all time favourites niet te groot en toch erg mooi design. Alleen nu met 2e op komst niet groot genoeg meer.
Heb nu een mom bag van studio noos veel handiger
Daarin heb ik dan 2 doorzichtige basic toilettasjes van hema voor ieder kind reserve kleertjes erin. Een toilettas met doekjes en luiers en een verschoonmat.
Ik kan dit er makkelijk uitgooien als ik niet alles wil mee sjouwen of ik gooi er nog wat spullen in. Mn oudste van twee sleept altijd wel met een knuffel of pop en die kan er dan ook mooi in als ze die zat is na 3.5 minuut haha.
Voor mezelf een toilettasje erin met essentials en ready.

3 jaar geleden
Wij hebben de Babymel Robyn. Kan je verschillende kleuren en materialen(leerlook bijv) kiezen en ik vind hem persoonlijk ook mooi en niet te duur. Groot genoeg voor alle benodigdheden en veel vakken. Je kan hem als rugzak dragen maar ook als schoudertas en heeft bevestigingen voor aan de kinderwagen. Ik ben er erg tevreden mee!