5 Reacties

3 jaar geleden

Kunnen er beginnende tandjes zijn? Die poep is vaak zo zuur.. of spruw, krijgen ze ook vaak erge luieruitslag van

3 jaar geleden

Reactie op marrr04

Kunnen er beginnende tandjes zijn? Die poep is vaak zo zuur.. of spruw, kr ...
Ohh dat zou ook kunnen hij kwijlt ook heel erg en bijt veel op z’n bijtring

3 jaar geleden

Of de kruidvat luiers verandert zijn zou je moeten kunnen terugvinden op internet. Onze dochter 5,5 heeft altijd kruidvat gehad, maar mijn oudste zoon 2, kreeg er direct al uitslag van. Bleek tussendoor inderdaad verandert te zijn. Sindsdien alleen pampers hier, maar zijn ook kinderen die daarop reageren. Bij rode billetjes doe ik na het schoonmaken talkpoeder erop, dep zachtjes met een schone hydrofiel doek dat het overal zit en het overtollige eraf is. Echt zo min mogelijk laten zitten, maar wel dat het overal echt goed droog is. En dan veel verschonen, niet even laten liggen met een miniplas erin. Meestal met een dag over hier. Ontstaat bij ons vaak op de opvang, diee veel sudo of veel poeder gebruikt. Daar blijft dan wat viezigheid tussen zitten wat gaat irriteren... Dus echt heel dun doen!

3 jaar geleden

Ohh dat zou ook kunnen hij kwijlt ook heel erg en bijt veel op z’n bijtring ...
Zou zelf daaraan denken dan reactie op de luiers, bij ons duurde dat wel een paar weken. Veel zonder luier op de grond laten spelen. Ik had nog van die matjes over die in de beval pakket zitten die deed ik eronder zodat niet alles onder de plas zat haha

3 jaar geleden

Ja ik werk zelf in de ouderenzorg en daar zie je ook vaak luier uitslag. We hebben vanaf gister middag Pampers gedaan en de uitslag is nu al veel minder al sowieso de helft minder en verder verschoon ik echt super vaak zijn luier hij heeft eigenlijk nooit echt een volle luier. Ik denk toch dat het van de luiers komt aangezien het nu dus al veel minder is