Zijn er meer ouders die al de hele nacht op zijn en met hun zieke kindje in de armen zitten?
Wat is zo'n nacht slopend zeg. Zelf moe, verveling maar ook zorgen maken. Wanneer bel ik de huisarts, moet ik hier iets mee, is het werk 'gewoon' ziek zijn.
Donderdag kreeg hij overal rode stipjes en plots een uurtje koorts. De volgende ochtend was hij gewoon de oude.. met rode stipjes dan. Vrijdag belde het kdv.. hij was niet helemaal zichzelf naar vonden het ook niet nodig om hem naar huis te laten gaan. We spreken af om elkaar op de hoogte te houden en dat ik ook even de huisarts zou bellen over wat ik donderdag had ervaren en het kdv vrijdag. De HA gaf aan dat ik terug moest bellen als ik in de buurt van mijn kindje was... Zelfs met de informatie die ik wel gaf deden ze niks. Maar omdat het kdv en de fotos geen directe reden gaven om het op te halen heb ik niet meer terug gebeld....
Nu lijkt hij zich alleen maar slechter te vormen. Rode stipjes, momenten van hoge koorts, al twee dagen niet eten maar wel drinken gelukkig, hij klinkt ook compleet anders en sinds half zeven laat hij het niet meer toe dat we hem weg wegleggen in zijn bedje. Ik maak me zorgen.. maar misschien ben ik gewoon overbezorgd.
Nooit leuk om die kleintjes zien te zien. En dan te bedenken dat ik morgen enigszins in staat moet zijn om hem te verzorgen zonder zelf te hebben geslapen.