7 Reacties

3 jaar geleden

Voedsel met kruiden gewoon langzaam opbouwen, zodat je kindje eraan kan gaan wennen.

3 jaar geleden

Our baby had already coconut milk and curry powder, pepper, cinnamon, oregano, basil, basically everything we use, except for spicy stuff and salt. I would only advise to start with small amounts.

3 jaar geleden

Ik maak nu nog speciaal groente voor haar. Wel geef ik gewoon een paar hapjes van mijn eigen bord. Bijvoorbeeld vandaag had ik soep gemaakt en dan krijgt zij naast haar eigen eten daar een paar hapjes van. Zo bouwen we dat een beetje op. Ik vind het ook lastig om daarmee te beginnen, maar ze zeggen dat ze met 1jaar met de pot mee moeten eten ongeveer dus zo bouwen we dat een beetje op.

3 jaar geleden

Gewoon met de niet te heftige kruiden beginnen. Bijv pasta maken met wat basilicum en keer erna met basilicum en oregano en dan met welke italiaanse kruiden je nog meer gebruikt. Iets met rijst met kerrie doen. Gember las ik dat dat nog niet goed was voor 1 jaar en de pittige kruiden wacht ik ook nog even mee.

3 jaar geleden

In principe mogen ze alle kruiden (alleen chili zou ik nog even laten) en verder geen (toegevoegde suiker en zout) hier af en toe een heel klein beetje Italiaanse kruiden of komijn door het hapje en Appelhapje met klein beetje kaneel.

3 jaar geleden

En kokosmelk mag zeker

3 jaar geleden

Mijn binkie van 9maanden denken jullie dat ik moet wagen voor de Marokkaanse keuken.?