7 Reacties

3 maanden geleden

Dat heb ik hier ook.. alleen is onze situatie ook veranderd.. (de papa en ik gaan uit elkaar). We wonen nog wel samen maar denk dat ons zoontje dat misschien merkt? 🤷🏼‍♀️ of het is puur toeval dat dit nu samenvalt en dat het een fase is...

3 maanden geleden

Hier ook hoor. Vanaf het moment dat onze zoon z’n ogen opent is het mamaaaa! Alleen als hij z’n dikke vette zin niet krijgt bij mama, is het papa. Maar verder alleen mama. Zeeeer vermoeid😅

3 maanden geleden

Herken ik hier ook. Maar dan meestal andersom, dat juist papa alles moet doen. Hij duwt mij ook echt weg of roept hard "nee' tegen me. Alleen als papa niet in de buurt is, is het wel goed

3 maanden geleden

Ze hangt veel aan mij, maar het is niet zo dat papa niks mag doen. Het is meer in de zin van telkens om een kusje vragen: mama kusje of mama knuffel. Dat echt continu, voornamelijk met naar bed brengen echt heel veel kusjes waar ze continu om vraagt en als ik ook maar even wegloop bijvoorbeeld naar de wc of naar boven. Dit vraagt ze niet aan haar vader. Vind het ook wel wat hebben, ze houdt echt van knuffelen en kusjes en komt ook echt op mij afgerent en slaat de armen om me heen of ze probeert zelf een kusje te geven. Smelt🥰

2 maanden geleden

Hier het zelfde mama mag alles doen papa probeert van alles maar word steeds afgewezen tenzij mama avonddienst heeft dan is er niks aan de hand tot dat mama weer in beeld is , Het is een fase 🙃

2 maanden geleden

Hier ook dochter 2,5 jaar Mami Mami Mami Hangt letterlijk aan me

één maand geleden

Hej, wat ontzettend herkenbaar. Onze zoon heeft sinds 1 week ook de mama-fase bereikt. Mama moet hem aankleden, naar bed brengen, luier verschonen tandenpoetsen etc. Wanneer papa iets probeert is het gillen. Papa weg hoor ik hier ook voorbij komen. Wanneer ik niet thuis ben is er overigens niks aan de hand.