20 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een zeiltje uit de zorg onder het hoeslaken gelegd. Mijn moeder werkte daar vroeger en zij had deze nog van toen ze zwanger was van mijn oudere broer. Deze is niet de hele grootte van het matras, dus wellicht wat minder zweterig dan een waterdichte molton. Het is aan de ene kant een zeiltje en aan de andere kant stof, waardoor het een stuk fijner is dan de alternatieven die ik tot nu toe heb kunnen vinden. Ik weet niet of je ergens iets soortgelijks kunt vinden, maar het is het proberen waard.

3 jaar geleden

Bekijk Medlogic onderleggers incontinentie herbruikbaar - instopstrook op: https://www.bol.com/nl/p/medlogic-onderleggers-incontinentie-herbruikbaar-instopstrook/9200000096150777?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Zoiets heb ik :)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik heb van die puppy training pads (plasmatjes) van de action op het matras gelegd.

3 jaar geleden

In mijn kraampakket zit een matras beschermer, een soort matje. Maar die kraakt super erg. Heb sowieso een hoes om mn matras die ook waterdicht is. Tip; deze zijn niet zo duur bij de Ikea. Kan je gewoon wassen. (90x200 een tientje en 160x200 €17 geloof ik)

3 jaar geleden

Ik kreeg de vorige keer als tip van de verloskundige om een groot badlaken dubbel te vouwen en onder het onderlaken te stoppen. Dat moet i.p. genoeg tegenhouden. Dat zweet en kraakt niet zo, want ik deed ook geen oog dicht door die matrasbeschermers 😋

3 jaar geleden

Hier had ik de onderlegger uit 't kraampakket op m'n matras vastgeplakt met tape, maar werd gek van 't kraken, de gladheid en de tape, dus maar een waterdichte molton eronder gelegd. Die heb ik met 35+5 op 't bed gelegd

3 jaar geleden

Waterdicht molton, dat heb ik nu op mijn bed :) dat was ook de tip van de kraamzorg. Kan je gewoon bij de hema kopen (ook online). Kraakt niet en ademt gewoon door dus je zweet je ook niet suf

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Ik heb sinds week 36 een incontinentie matje op bed liggen. Zijn redelijk groot en kosten niks, van de Kruidvat. Die matrasbeschermer uit het kraampakket kraakte aan alle kanten en was hartstikke glad, dus nee danku😂

3 jaar geleden

Wij hebben die waterdichte van de ikea, helemaal niet zo duur en die kraakt en zweet een heel stuk minder

3 jaar geleden

Reactie op Lauttie

Ik kreeg deze als tip van de kraamzorg: https://www.action.com/nl-nl/p/anne ...
Is dit een hoeslaken/molton? Wij hebben een 180x200 bed in 1 stuk dus een hoeslaken van 90x200 past niet. Als het een zeiltje is is het geen problemen. Dankje!

3 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/waterdichte-molton-180x210-220-hoeslakenbadstof-antibacterieel-rondom-elastiek-wit-waterdichte-matras-beschermer-incontinentie-matrasbeschermer-180-x-210-220/9300000059285505/?s2a=#productTitle Ik heb deze molton gekocht, weet niet of je iets soortgelijks hebt geprobeerd destijds maar dit is aan de bovenkant gewoon badstof. Merk zelf niet dat ik het nu extra warm heb ten opzichte van voordat deze op het matras lag.

3 jaar geleden

Is dit een hoeslaken/molton? Wij hebben een 180x200 bed in 1 stuk dus een h ...
Ik heb deze onder mijn hoeslaken liggen. Wij hebben inderdaad ook een hoeslaken aan een stuk, dus alleen aan mijn kant en dat gaat prima!

3 jaar geleden

Reactie op Lauttie

Ik heb deze onder mijn hoeslaken liggen. Wij hebben inderdaad ook een hoesl ...
Dankje! Dan ga ik het vanmiddag kopen.

3 jaar geleden

Wij hebben een splittopper, en het zijltje uit het kraampakket heeft er bij de vorige zwangerschap slechts 1 nacht op gelegen, wat een vreselijk ding. Toen kwam mn schoonmoeder met een waterdichte molton, die aan de 4 hoeken een elastiek had. Die ligt nu dus aan 3 kanten 'vast'. Ik heb m vandaag er weer op gelegd.

3 jaar geleden

Waterdichte molton van de Ikea kreeg ik als tip van de kraamzorg. Grusnav heet ie geloof ik.

3 jaar geleden

Reactie op Kaylee_d

Hier had ik de onderlegger uit 't kraampakket op m'n matras vastgeplakt met ...
Tip om op de onderlegger van het kraampakket een grote handdoek te leggen en daaroverheen het matrasovertrek. Ik heb geen last van het gekraak

3 jaar geleden

Hier hebben wij van de ikea een waterdichte molton.. de grusnarv kraakt niet en vind hem ook niet extreem warm oid! Ik zal de link toevoegen! Wij zijn er echt heel tevreden mee!! https://www.ikea.com/nl/nl/p/grusnarv-waterdichte-matrasbeschermer-40462089/

3 jaar geleden

Reactie op alicebremen

Tip om op de onderlegger van het kraampakket een grote handdoek te leggen e ...
Dat zal ik eens doen dan, bedankt... lig 's nachts te zweten, voel me er niet lekker bij

3 jaar geleden

Reactie op Lotteb1991

Hier hebben wij van de ikea een waterdichte molton.. de grusnarv kraakt nie ...
Die heb ik inderdaad ook. En ook in grotere maten