21 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hem bij heppie joe gekocht!

4 jaar geleden

Bedoel je het mozes mandje van kwantum?

4 jaar geleden

Reactie op Babygirlofboys2022

Bedoel je het mozes mandje van kwantum?
Nee het verschoon mandje! Is wel een mozes mandje maar geen wiegje zegmaar. Echt voor verschonen.

4 jaar geleden

Reactie op DaphBrown

Ik heb hem bij heppie joe gekocht!
Ga ik even kijken!

4 jaar geleden

Reactie op mommytoB2022

Nee het verschoon mandje! Is wel een mozes mandje maar geen wiegje zegmaar. ...
Ja klopt maar hier kun je nog een kussen in doen tis maar met een klein randje

4 jaar geleden

Matrasje bestelt bij made4ukkies!

4 jaar geleden

Ik ook bij Heppie Joe!

4 jaar geleden

Heppie joe!

4 jaar geleden

Reactie op Babygirlofboys2022

Ja klopt maar hier kun je nog een kussen in doen tis maar met een klein ran ...
Hoe bedoel je? Helaas passen de meeste er niet in.

4 jaar geleden

Reactie op mommytoB2022

Hoe bedoel je? Helaas passen de meeste er niet in.
Ok dat weet ik verder ook niet hoe dst dan zit :)

4 jaar geleden

Wellicht een optie als jij of iemand in je buurt een beetje crea bea is.. Ik werkte bij een stoffenwinkel en een collega heeft voor mij het schuim op maat gesneden. Misschien heb jij wel een stoffenwinkel in de buurt waar ze dat verkopen, misschien snijden ze dat ook wel in de winkel op maat voor je?

4 jaar geleden

Reactie op LJRK

Wellicht een optie als jij of iemand in je buurt een beetje crea bea is.. ...
Slim!! Dankje! Ga ik naar kijken. Heb je er omheen een waterproof hoes? Of eentje er omheen laten maken?

4 jaar geleden

Is die matras van heppie joe goed genoeg qua lengte en breedte voor Mozes mand van kwantum. Mozes mand is 77*34*8 (L* H* B). En matras is 70 bij 29 en 2.5 dik.

4 jaar geleden

Ik heb het mandje inclusief matrasje besteld via Kidooz

4 jaar geleden

Misschien stomme vraag. Maar wat is de werking van een verschoonmand? Net even googled hoe het eruit ziet. Alleen voor de mooiheid of heeft dat mandje ook een extra functie in vergelijking met een standaard verschoonkussen/aankleedkussen?

4 jaar geleden

Reactie op Jaroki

Misschien stomme vraag. Maar wat is de werking van een verschoonmand? Net ...
Ik vind het gewoon mooi. Maar is geen noodzaak. Verschoonmatras is voldoende

4 jaar geleden

Reactie op Jaroki

Misschien stomme vraag. Maar wat is de werking van een verschoonmand? Net ...
Is gewoon voor de mooi! Ik heb eentje van marktplaats gekocht tijd terug, nooit erbij stil gestaan dat de matrasjes vinden drama is haha

4 jaar geleden

Op de markt kun je van dat schuim kopen of in stoffen winkels en dan misschien een hoeslaken erom heen

4 jaar geleden

Reactie op mommytoB2022

Slim!! Dankje! Ga ik naar kijken. Heb je er omheen een waterproof hoes? Of ...
Graag gedaan! Ik ben zelf niet zo handig, dus een kennis van mij maakt er inderdaad een waterproof hoes omheen en daarnaast maakt ze nog hoeslakentjes van leuke hydrofiele stofjes ☺️

4 jaar geleden

Ik heb dezelfde en een kussen laten maken bij patricia’s naaizolder (even googlen). Dan kan je zelf het stofje kiezen. Ik heb met dezelfde stof ook een hoesvoor de box en voor een gewoon aankleedkussen door haar laten maken. Niet water afstotend trouwens, daar heb ik niet aan gedacht. Ik leg er gewoon een hydrofiele doek onder tijdens het verschonen.