5 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb de maxicosy titan pro. Een stoel waar je kleintje in kan vanaf t moment dat ze +- 9 maand zijn tot 12 jaar. Werkt met isofix ( zit er ingebouwd, dus geen extra onderstel nodig) mooie stevige stoel! Ik heb er in beide auto's 1.
4 jaar geleden
Heel handig is als je de stoel kan draaien, dat spaart je rug echt! Ik merk het verschil bij de autostoel van de grootouders, waar ze dat niet kunnen. Hier de Titaniumbaby Nitro gekocht voor mijn zoontje, ben er echt tevreden van.
Ik heb vriendinnen die voor een autostoel groep 0/1 gingen, maar eerst ook een Maxi-Cosi gebruikten, en dan spijt hadden van hun autostoel omdat ze die dan niet zo lang meer konden gebruiken
4 jaar geleden
Reactie op Sjonnz
Heel handig is als je de stoel kan draaien, dat spaart je rug echt! Ik merk ...
Dat is wel waar! Ik mis het 360 draaien van de titan pro! Dat maakt het in en uit de stoel tillen veel makkelijker.
4 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/x-adventure-quickfix-meegroei-autostoel-groep-0-1-2-3-360-graden-draaibaar-zwart/9200000105182360?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Wij hebben deze in beide auto's, de ene hebben we al n tijdje vanaf dat onze dochter niet meer in de maxi cosi pastte en laatst nog eentje bij gehaald omdat we dan niet steeds hoefden te wisselen van auto.